Už za týden odstartuje betatest Call of Duty: Vanguard, který naváže na předchozí test alfaverze dostupný exkluzivně na PlayStationu. Jak už vývojáři ze studia Sledgehammer Games avizovali dříve, provedou několik změn na základě připomínek od hráčů a přidají další herní módy a mapy. O tom, co se v betě v porovnání s alfou změní, informují vývojáři v rozsáhlém článku, který nad rámec zmiňovaných úprav slibuje pět map a šest herních módů, které však nebudou přístupné všechny najednou. Vzhledem k tomu, že je beta rozdělena do dvou kol, která poběží od 10. do 13. září, resp. od 16. do 20. září, obsah bude přicházet postupně a očekávat můžeme i patche reagující na další případné nedostatky.
„Děkujeme, že jste se připojili do testování módu Champion Hill v alfaverzi,“ vzpomínají vývojáři na minulý víkend, bez ohledu na nepříliš pozitivní ohlasy. Jménem svým i všech ostatních, kdo se na vývoji hry podílí, vyjádřili vděk, že se hráči do hraní pustili a hlavně, že nahlašovali chyby či nedostatky. Na základě nich proto přináší lidé ze Sledgehammer Games mnohá vylepšení hratelnosti a doufají, že vzájemná symbióza bude fungovat i nadále. Co se konkrétních oprav týče, vývojáři se zaměřili na grafické efekty po zásahu, které možná až příliš zasahovaly do obrazu a znemožňovaly se z nepříjemné situace efektivně dostat. Úpravou pak projde úroveň hlasitosti kroků ostatních hráčů i zvuků vydávaných zbraní, aby nedocházelo ke zmatení v orientaci, která je důležitá pro jakýkoliv multiplayerový mód.
Pokud vás zajímá nový obsah, konečně si budeme moci zahrát tradiční části multiplayeru, jako je Team Deathmatch, Domination, Kill Confirmed nebo Search and Destroy.
V obecném měřítku pak zapracovali vývojáři na systému světla – hra by už neměla být tak tmavá a zamlžená, jak se mohlo při hraní Champion Hill zdát. Na kritické ohlasy stran velmi nízké viditelnosti vojáků v prostředí – tedy zejména nepřátel – nicméně vývojáři reagují možná až příliš drasticky, byť jsme zatím popisovanou úpravu neviděli. Tvrdí, že kolem protivníků zjasní obrysy, aby je lépe oddělili od pozadí, na kterém se pohybují, otázkou ale samozřejmě zůstává, zda tento krok nebude na druhou stranu opačným extrémem. I ladění na této úrovni je ale důvodem, proč betatesty probíhají, takže zůstáváme optimističtí a věříme, že vývojáři najdou správný balanc.
Pokud vás zajímá nový obsah, konečně si budeme moci zahrát tradiční části multiplayeru, jako je team deathmatch, domination, kill confirmed nebo search and destroy s tím, že poslední zmiňovaný bude dostupný až ve druhém kole testu. Specialitkou pak bude mód Patrol, dostupný od soboty 11. září, který je založen na pravidlech Hardpointu. A chybět nebude ani zmiňovaný Champion Hill, vylepšený o bezpečnější respawn a úpravu některých zničitelných zdí. Co se týče map, vývojáři jich připravili pět – nad rámec lokace pro Champion Hill si zastřílíme na mapách Hotel Royale, Gavutu, Red Star a ve druhém kole bety také v Orlím hnízdě.
Zajímavě se pak tváří možnost zvolit si intenzitu zápasů na základě množství hráčů, kteří se jich zúčastní. V rámci lobby nazvaného Tactical vás čekají klání 6v6 v klasickém duchu. Pokud však zvolíte loby s pojmenováním Assault, vybrané módy budou dostupné až pro 28 hráčů, resp. 48, sáhnete-li po třetí variantě označené jako Blitz. Na tomto místě je jasně vidět, že potenciál klasického multiplyeru ještě nebyl zcela vyčerpán, a pokud se komunita nerozpadne na mnoho skupin podle vlastních preferencí, může Vanguard nabídnout pro každého něco.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.