Call of Duty: Vanguard, Activision, Champion Hill z Call of Duty prochází po kritice změnami

Champion Hill z Call of Duty prochází po kritice změnami

Vývojáři upraví efekt zranění i viditelnost objektů. Změní se také celkový mix audia

Zdroj: Activision
30. 8. 2021
Název: Call of Duty: Vanguard Vývojář: , , Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: Datum vydání: 5. 11. 2021

Během uplynulého víkendu se mohli první hráči pustit do nového Call of Duty: Vanguard od vývojářů ze Sledgehammer Games. V rámci alfy, která byla přístupná na PlayStationu, se testoval multiplayerový mód Champion Hill, ve kterém se utkávají dvojice nebo trojice hráčů v rychlých 60sekundových zápasech a snaží se navzájem okrást o přidělené body nutné k dalšímu respawnu v případě smrti. Pokud počítadlo klesne na nulu, tým z turnaje vypadává, vyhrává pak přirozeně ten, kdo si své spawn pointy uchová co nejdéle a vyřadí všechny ostatní. Že nejde o ten nejšťastnější způsob, jak prezentovat nový díl, který se po letech vrací do druhé světové války, jsme hodnotili v našich víkendových dojmech, ve kterých si Jirka postěžoval také na špatnou viditelnost na mapě nebo velmi silný krvavý efekt po zásahu, kvůli kterému už není vidět v podstatě nic. Je však příjemné sledovat, že vývojáři hodlají reagovat na stížnosti hráčů – které rezonovaly s naším článkem – a už v průběhu probíhajícího testu upravovali některé prvky.

„Dejte nám vědět, co si myslíte o alfě Call of Duty: Vanguard. Vítáme vaše komentáře a vyzýváme vás, abyste je s námi sdíleli. Čím víc reakcí, tím lépe,“ říkali vývojáři ještě před spuštěním prvního veřejného testu na stránce, kam bylo možné zapisovat objevené chyby či nedostatky. Vývojáři posléze dokázali, že nezůstane jen u prázdných slov a připomínky skutečně povedou ke zlepšení módu Champion Hill, o čemž chtějí podrobněji informovat v průběhu tohoto týdne. Na sociálních sítích ale zástupci studia Sledgehammer Games vypsali jednotlivé body kritiky, které se k nim dostaly a kterými se budou nadále zabývat. Je mezi nimi nejen námi zmiňovaný efekt při zásahu a obecná viditelnost, ale také vylepšení míst, na kterých se hráči po smrti respawnují do hry, lepší viditelnost jmenovek hráčů, aby nedocházelo během rychlých zápasů k nepřehledným situacím, možnost využít podporu míření přes zničitelné překážky a v neposlední řadě také kvalitnější mix audia.

Vše se zdá být příliš rychlé a bez ohledu na to, jak by přestřelka probíhala v reálném světě, hráčům se nezamlouvá, že nemají v souboji šanci, pokud nejsou těmi, kdo jako první stiskne kohoutek vybrané zbraně.

Ačkoliv ještě nedošlo k žádným viditelným změnám, hráči oceňují tak rychlý a pružný způsob komunikace, který nebývá tak častý právě v případě velkých týmů a těch největších her, u nichž je úspěch defacto zaručen. Na druhou stranu ale nejde o jediné problémy, které hráči nahlašovali, případně se kterými se připojují do diskuze na sociálních sítích. Hráčům se příliš nelíbí celková barevnost, velmi často ale zaznívají také stížnosti stran času nutného k zabití protihráče, resp. rychlosti, po které jde hráč k zemi. Vše se zdá být příliš rychlé a bez ohledu na to, jak by přestřelka probíhala v reálném světě, hráčům se nezamlouvá, že nemají v souboji šanci, pokud nejsou těmi, kdo jako první stiskne kohoutek vybrané zbraně. I k něm pak míří několik kritických komentářů, týkajících se například modelu a chování pistole M1911 či optického zaměřovače, který je posetý drobnými černými tečkami znesnadňujícími míření. Poslední častější stížnost pak směřuje k minimapě, která kvůli své velikosti a poloprůhlednosti neplní svou funkci tak, jak by si mnozí představovali a i v tomto případě volají po úpravě.

Uvidíme tedy, kam se zážitek posune v dalších vlnách testování, které jsou naplánovány na září. Připomínáme, že od 10. do 13. září proběhne betatest znovu na PlayStationu, ovšem už pouze pro ty, kdo si hru předobjednají a už 16. září se k nim přidají hráči na Xboxu a PC, ale znovu pouze s předobjednávkou. Finální fáze betatestu, která bude přístupná všem bez jakéhokoliv omezení a nabídne i hraní napříč platformami, poběží od 18. do 20. září. V říjnu pak chtějí vývojáři zapracovat připomínky, které se jim budou zdát relevantní a další hraní přijde až s vydáním Call of Duty: Vanguard 5. listopadu.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru