Na začátku září jsme psali, že Dylan Cuthbert chce vzkřísit ztracenou free-to-play PS4 exkluzivitu The Tomorrow Children od týmů Q-Games a Japan Studio. Hru ukázal poprvé od roku 2017 v akci a prohlásil, že se snaží získat práva od Sony a doufá v opětovné vydání. Znělo to slibně. Asi ani největší optimisté ale neočekávali, jak rychlý vývoj bude tenhle případ mít. Teď autoři ze společnosti Q-Games oznámili, že získali práva na svůj titul nazpět a dohodli se se Sony, že hra patří opět jim.
Postapokalyptická sovětská dystopie nechala hráče v kooperaci budovat bizarní světy. Hra byla představena na Gamescomu 2014. V roce 2016 titul vyšel, už o rok později ale skončil. Od té doby si The Tomorrow Children kvůli jeho on-line podstatě a vysokým nákladům na provoz nikdo kromě původních autorů nezahrál. Q-Games nyní oznámili, že hru přepracují a znovu ji vydají.
Momentálně už upravuje The Tomorrow Children. Naznačil, že vývojáři plánují nějaké změny, aby dopřáli titulu lepší opakované uvedení na trh, které si zaslouží.
Dylan Cuthbert při této příležitosti poděkoval především fanouškům, bez nichž by podle svých slov nikdy neměl dost důvěry pokusit se hru získat zpět. Právě komunita okolo The Tomorrow Children držela tento sen po čtyři roky naživu. Podle Cuthberta je úžasné představit si, jak fanoušci znovu vstoupí do tohoto postapokalyptického neosovětského světa, který vznikl, když se jeden ambiciózní experiment zle pokazil.
“Rád bych také poděkoval Sony Interactive Entertainment, že se mnou spolupracovala na návratu IP studiu Q-Games,” uvedl Cuthbert. Stálo to prý značné úsilí a je vděčný každému, kdo se do tohoto procesu zapojil. Momentálně už upravuje The Tomorrow Children. Naznačil, že vývojáři plánují nějaké změny, aby dopřáli titulu lepší opakované uvedení na trh, které si zaslouží. Zatím ovšem neznáme ani přibližné datum vydání nebo cílové platformy.
Nechci The Tomorrow Children nějak moc chválit, ale už kvůli stylizaci a grafice byste měli tuhle hru vyzkoušet dřív, než zmizí v nenávratnu
— Jiří Bigas (@mrspockcz) July 8, 2017
Měli bychom připomenout, že v září Cuthbert naznačil, že nová hypotetická verze by se mohla obejít bez multiplayeru, i když by se tím proměnil její charakter. “Budu se snažit získat IP zpátky a pokud se mi to povede, pak rozhodně budu přemýšlet o způsobech, jak hru znovu vydat, ale bez serverů,” prohlásil tehdy Cuthbert. Byly to totiž podle něj právě náklady na provoz serverů, které se staly projektu osudným. Jinak by prý mohli nechat hru běžet a lidé by ji mohli dál hrát.
Na druhé straně díky on-line podpoře a společnému budování ale zase titul byl, jaký byl. Na trochu podobné spolupráci později stála i část Death Stranding. Při příležitosti pátého výročí hry Cuthbert ukázal ve videu IGN vlastní vývojářskou verzi titulu, který sám přirovnal pro změnu k hitu Animal Crossing. Tak uvidíme, zda se proletariátu podaří zvítězit a vybudovat ten socialismus napodruhé. Naštěstí minimálně na pohled vypadá hra stále pěkně, za což vděčí na svou dobu dobu opravdu působivému enginu, který měl napodobit kvalitu animáků od Pixaru.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.