Před několika dny jsme měli možnost zúčastnit se prezentace hry Total War Saga: Troy a následně si vyzkoušet jednu z mnoha bitev, které na hráče v pokračování slavné série čekají. Před branami Tróje se proti sobě postavil bouřlivák Achilles a obránce města Hektor, a nutno přiznat, že bitva v nás vyvolala mírně napjaté očekávání. Na jednu stranu je vidět, že se vývojáři z bulharské pobočky Creative Assembly snaží zaujmout několika typy terénu a důrazem na pěchotu, na straně druhé se ale hraní zatím neobešlo bez chyb technického charakteru a příliš spokojení jsme nebyli ani s grafickou prezentací.
Ve svém poslání pak bude Total War Saga: Troy pokračovat ve šlépějích předchozích her a zaměří se na jeden jediný konflikt s menším počtem frakcí a taktických možností. Vývojáři dále chtějí hráčům předložit možný realistický pohled na obsah eposu Iliada a nebojí se ani začlenění božstev či mytických postav. Mínotaurus ale nebude bestie s býčí hlavou, nýbrž vysoký muž, který v řadách protivníků mohl působit jako obraz nadpřirozena. Stejně tak to bude i s vlivem bohů, kterým může hráč vyjít vstříc skrze oběti a očekávat něco nazpět. Jestli ale za změnou osudu bude skutečně stát něco mimo naše chápání, nebo půjde jen o shodu šťastných náhod, zjistíme v polovině srpna, až hra exkluzivně na Epic Games Storu vyjde. Připomínáme také, že prvních 24 hodin bude možné získat Total War Saga: Troy zcela zdarma a napořád, tak buďte ve střehu.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
https://www.moddb.com/mods/aristeia