Black Myth: Wukong od vývojářů ze studia Game Science je ve smyslu popularity i prodaných kusů jednou z dosud největších her letošního roku. Je nicméně nutné dodat, že alespoň prozatím je hra dostupná pouze na PC a PlayStationu 5, nikoliv však z důvodu exkluzivního partnerství. Vývojáři se Sony v tomto ohledu nespolupracují a hra měla původně vyjít i na Xboxu, krátce před vydáním ale vývojáři informovali, že narazili na technické problémy, kvůli kterým vydání odsouvají na neurčito. Nic se v tomto ohledu na oficiální úrovni nezměnilo, známý insider vystupující pod přezdívkou Extas1s už ale patrně zná důvod.
👀🔥 BREAKING 🔴💥
En la Gamescom, conversé con personas relacionadas con Xbox y con desarrolladores que me informaron sobre un problema técnico que está afectando el lanzamiento de „Black Myth: Wukong“ en las consolas Xbox.
Al parecer, el juego sufre de un error conocido como… pic.twitter.com/sBXeuR1xGb
— eXtas1s 🎮 Noticias & Rumores (@eXtas1stv) August 25, 2024
Ve svém poměrně dlouhém příspěvku na Twiteru uvádí, že na Gamescomu mluvil nejen s lidmi z Game Science, ale také z Microsoftu, kteří patrně pomáhají autorům Wukonga s odstraněním chyb. O co jde? Zdá se, že čínskou akci trápí memory leak, kvůli kterému hra podle očekávání padá a přirozeně neprošla procesem certifikace. Povzbudivé má být, že jinak je hra připravena, zřejmě i zoptimalizovaná a kromě tohoto problému by jí nemělo nic bránit k vydání. „Jakmile vývojáři certifikaci získají, oznámí datum vydání,“ dodává insider, může to být ale pro Game Science složité, protože certifikací už hra neprošla dvakrát.
V mezičase jen připomínáme, že má Wukong na kontě už přes 10 milionů prodaných kusů, vývojáři rovněž oznámili, že v jednu chvíli napříč všemi platformami si hru spustilo přes 3 milionů hráčů a titul si užívá i díky pozitivním recenzím. Na té naší stále pracujeme.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Hra byla primárně určitě vyvíjená na pc a na konzoli to jen portovali ,takže nebrali ohledy na slabší zařízení a tudíž mají ten problém se slabším xboxem. Stejnej případ byl Cyberpunk , kdy PC primární verze hry měla daleko míň problémů při vydání jako konzolová ( i tak to byla spíš betaverze)
Vývojáři prostě nemají zmáknutej vývoj na konzole pač stejně věděli , že drtivá většina příjmu půjde z PC verze v Číně..
Ale tady je jasnej problém Series S no, není o čem. Asi i chápu, že to malé studio nemohlo líp vychytat.
Je to problém na Sku s 10gb paměti. netrep.