branding
WSJ: Netflix by mohl do her dát reklamy a mikrotransakce

WSJ: Netflix by mohl do her dát reklamy a mikrotransakce

Vedení uvažuje také o vyšší formě předplatného pro komplexnější tituly

Zdroj: Netflix
8. 1. 2024

List Wall Street Journal přišel s neoficiální zprávou, že Netflix zvažuje poměrně zásadní změny ve fungování své herní nabídky. V budoucnu by se údajně v jeho hrách mohly objevit mikrotransakce a reklamy, což je něco, čemu se dosud vyhýbá. Firma o tom prý jedná ve snaze hry lépe zaplatit. Další možností je, že by se v budoucnu sofistikovanější hry objevily v nějaké vyšší úrovni nad rámec stávajícího předplatného. Nyní mají všichni uživatelé přístup ke všem hrám bez jakýchkoli omezení a se všemi výhodami.

Podle Wall Street Journalu se jedná o informace z interních diskuzí a Netflix nakonec nemusí ke změnám přistoupit. Napovídá to ale přinejmenším, že přeci jen nejspíš streamovací gigant potřebujeme do budoucna z her udělat větší byznys. Není tajemstvím, že v tuto chvíli herní nabídku i přes její rostoucí atraktivitu využívá jen zlomek uživatelů. Loni v říjnu jsme se dozvěděli, že hry na Netflixu hraje přibližně 1 procento ze všech jeho uživatelů.

V roce 2023 měly tituly od Netflixu podle analýzy Sensor Tower zaznamenat 81 milionů stažení po celém světě. O rok dříve to ještě nebylo ani 29 milionů. Číslo se nejspíš neroste dost rychle. Vzhledem k tomu, že má firma ambice pustit se také do vývoje vlastních velkých AAA her, s nimiž se pojí mnohem větší náklady, bude nepochybně potřebovat, aby digitální obsah na Netflixu skutečně fungoval, lákal uživatele a nebyl jen marginálním bonusem.

Zajímavost nabídky by ale mohla vzrůst také za předpokladu, že se firma například pustí do streamování větších her z cloudu, jak už bylo v minulosti opakovaně naznačeno.

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Další články
Nahoru