Vývojáři ze studia inXile Entertainment, které od loňského roku patří Microsoftu, oznámili v novince na Figu, že první hráči se pustí do alfaverze ještě tento měsíc. Ti, kdo během crowdfundingové kampaně podpořili projekt částkou alespoň 75 dolarů, obdrží svůj klíč 21. srpna. Autoři přitom upozorňují, že se jedná o skutečnou rozpracovanou hru v pravém slova smyslu, žádné vycizelované demo, jímž se chtějí jen blýsknout. Je tudíž potřeba počítat s tím, že přes veškeré úsilí vývojářů budou nedočkaví fanoušci nevyhnutelně narážet na chyby a nedodělky.
Obsah hry bude také osekán, takže kupříkladu multiplayer si neosaháte vůbec a nedostanete se ani k novým perkům a skillům. Hrát budeme naopak s předdefinovanou postavou, kterou nebude možné dále upravit. Nebudeme navíc začínat na skutečném začátku. Hratelná ukázka se má soustředit primárně na demonstraci soubojového systému. Plná hra pak podle autorů samozřejmě nabídne komplexní volby, barvité postavy i rozsáhlé RPG mechanismy, které hráči Wastelandu očekávají. Ale v tuto chvíli je jejich cílem získat zpětnou vazbu především k akční části.
I když zkušební verze poběží jen na Steamu, studio předem uklidňuje fanoušky, že kompletní hra pak samozřejmě bude k dispozici i na GOGu.
Všichni ostatní, kteří projekt nepodpořili, nebo ne dost vysokou částkou, ale nemusí věšet hlavu. Na cestě je i early access verze, která posléze na Steamu nahradí srpnovou alfu. I když zkušební verze poběží jen na Steamu, studio předem uklidňuje fanoušky, že kompletní hra pak samozřejmě bude k dispozici i na GOGu, jak bylo přislíbeno. Na tyto materiály se navíc nemá vztahovat žádné embargo a inXile povzbuzují hráče, aby bez obav alfaverzi streamovali a pořizovali z ní obrázky i videa. Pro tuto chvíli se tým pochlubil alespoň záběrem na hlavní menu hry. Bohužel zatím nevíme, kdy Wasteland 3 vstoupí do programu předběžného přístupu.
Wasteland 3 je postapokalyptické RPG, na němž pracuje americký herní veterán, designér a spoluzakladatel Interplay Entertainment Brian Fargo. Hra nás zavede do mrazivého Colorada a její vývoj byl oznámen v září 2016. Stejně jako předchozí díl i novinka se spoléhala na finanční pomoc fanoušků, ale vsadila na Fig namísto tradičního Kickstarteru.
Hru pohání engine Unity a míří na PC, Mac, Linux, PlayStation 4 i Xbox One. Nic na tom nezměnila samozřejmě ani skutečnost, že od loňského roku patří inXile Entertainment společnosti Microsoft a jsou součástí Xbox Game Studios. Je ovšem na místě obávat se, zda se další projekty týmu objeví i jinde než na Xboxu a na PC. To ale ukáže až čas. Studio tvrdí, že si nicméně zachová svou tvůrčí nezávislost a bude nadále produkovat specifické hry, které nejsou klasickými indie tituly, ale ani typickými vysokorozpočtovými blockbustery.
Wasteland 3 nabídne strategické souboje, ovladatelná vozidla, možnost kooperace i asynchronního multiplayeru. Podle autorů nás čekají náročné morální volby a budeme muset činit oběti, které ovlivní celý herní svět. Hra by měla po posledním odkladu vyjít začátkem příštího roku. Přesné datum však stále neznáme.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.