branding
Suicide Squad: Kill the Justice League, Warner Bros. Interactive Entertainment, Suicide Squad: Kill the Justice League bylo odloženo

Warner Bros. znovu označuje Suicide Squad za neúspěch

Ředitelé viní hru za špatné výsledky celé divize. Meziroční pokles tržeb činí 200 mil. dolarů

Zdroj: Rocksteady Studios
10. 5. 2024

Společnost Warner Bros. zveřejnila finanční výsledky za první čtvrtletí svého fiskálního roku a opět se v této souvislosti mluvilo o hře Suicide Squad: Kill the Justice League. Titul, na kterém pracovalo studio Rocksteady, nemá na růžích ustláno. Naopak by se dalo mluvit o tom, že hráči nedostali to, co od autorů série Arkham s Batmanem očekávali a v těchto chvílích se nedá mluvit o tom, že by o hru někdo ve zvýšené míře projevoval jakýkoliv zájem. Opakovaně to vedení Warner Bros. vedlo k vyjádřením, že se hře nedaří podle představ, nově to nyní zopakovali generální ředitel Warner Bros. David Zaslav a finanční ředitel Gunnar Wiedenfels.

Oba viní Suicide Squad za špatné výsledky celé skupiny Studios, kam spadá Warner Bros. Pictures, DC Comics, Warner Bros. Television Group, New Line Cinema a především Warner Bros. Games. Podle zveřejněných výsledků si právě tato divize vedla o 20 procent hůře nežli ve stejném období loňského roku, které bylo naopak velmi úspěšné díky vydání Hogwarts Legacy. „Bohužel, finanční výsledky za první čtvrtletí byly ovlivněny porovnáváním výkonu v herním segmentu. Tedy skvělého výkonu Hogwarts Legacy a neuspokojivého vydání Suicide Squad,“ uvedl Zaslav.

Gunnar Widenfels následně přidal, že rozdíl v příjmech činí 200 milionů dolarů, což rozhodně není zanedbatelná částka a je otázkou, jak na ni bude Warner Bros. Games reagovat. Už dříve z úst ředitele herní divize J. B. Perrettea zaznělo, že se chce více soustředit na klíčové série a značky, některé z nich přinést na mobilní zařízení či do prostoru free to play her a nadále podporovat live service model, v rámci kterého mohou hráči utrácet peníze po delší dobu.„Naším plánem je eliminovat rizika spojená s kolísavostí herního odvětví a přinést alespoň některé z největších značek do prostoru mobilního a free-to-play prostoru,“ uvedl Perrette konkrétně v březnu a vymezil, že se WB Games již nebudou hnát do „jednorázových“ her.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru