Pražské studio Warhorse mění vizuální identitu. Nové logo navazuje na dosavadní symboliku a nevzdává se heraldické tradice, je ale modernější. S novým logem se ale pojí ještě dvojice dalších oznámení. Hit Kingdom Come: Deliverance pokořil metu 3 milionů prodaných kopií. Na poloviční číslo pak dosáhla DLC napříč všemi platformami. Tuto skutečnost tým oslavuje bezplatným “víkendem” na Steamu. Titul bude k dispozici od 18. do 22. června.
Zprávu jako první bez udání zdroje pustil do světa magazín Gematsu, nám se ji povedlo ověřit oficiální cestou. Warhorse už pracují na svém dalším projektu a i v tuto chvíli hledají nové zaměstnance na řadu pozicí, jak se ostatně můžete přesvědčit na oficiálním webu.
Tým Warhorse Studios byl založen v roce 2011. O tři roky později prošel úspěšně kampaní na Kickstarteru se svou hrou Kingdom Come: Deliverance. Titul vyšel v roce 2018 a za první měsíc prodal víc než milion kopií. Hra posbírala řadu ocenění. Loni v únoru firmu koupil gigant THQ Nordic. Ve studiu v tuto chvíli pracuje 140 lidí a dělají na neoznámeném projektu. Tým se má rozrůst až na 180 zaměstnanců.