Přibližně před měsícem se na Redditu r/HaloLeaks objevila zpráva, v níž uživatel s přezdívkou TheInfiniteLeaker117 mluvil o domnělých plánech vývojářů z 343 industries, týkajících se nejen Master Chief Collection, ale především Halo Infinite. Zaznělo, že vývojáři mají jednak pracovat na multiplayerovém módu, který by měl s 45 hráči na obou stranách připomínat zážitek z Battlefieldu a jednak na battle royale režimu, který by měl být k dispozici už koncem příštího roku. Většina diskutujících nicméně informace smetla s tím, že nejsou příliš věrohodné, protože k nim leaker bez odpovídajících historických záznamů nepřidal ani žádný, byť jen domnělý zdroj. I z tohoto důvodu pak twitterový účet Gaming Leaks & Rumors, který obvykle jen kopíruje úniky a zajímavé spekulace od ostatních insiderů, příspěvek o battle royale režimu v Halo Infinite po několika hodinách smazal, ovšem tweetu si už do té doby všimlo poměrně dost fanoušků i médií a zpráva začala žít vlastním životem.
Halo Infinite from r/HaloLeaks
Zřejmě i z tohoto důvodu přichází polooficiální reakce ze strany vývojářů, jmenovitě od ředitele komunitního oddělení v 343 industries Briana Jarrada, který se už včera v podvečer vyjadřoval na Twitteru stran výše popisovaných spekulací. „Nic neudělá z pondělí po svátcích tak příjemnou záležitost, jako čerstvá vlna spekulací ohledně Halo Infinite. Ano, jsem si vědom, že by vše vyřešily skutečné zprávy a přirozeně máme v rukávu věci, na kterých pracujeme a chceme se s vámi o ně podělit. Momentálně je ale dáváme dohromady a přijdou až v updatu na konci roku,“ vysvětluje Jarrad. Jeho vzkaz nezůstal bez reakcí, v nichž se už tradičně mísila slova podpory i rozčarování nad tím, že hra měla být dávno venku, nebo že o novinkách nemluvili vývojáři celý měsíc. A protože vlna kritiky začala postupně převažovat, uchýlil se Jarrad dnes nad ránem našeho času k dalšímu vyjádření.
I když cesta k Halo Infinite není zrovna snadná, v kancelářích nebo v domácích podmínkách sedí stovky lidí, kteří se snaží vytvořit tu nejlepší hru ze série Halo
„Coby zanícený fanoušek mnoha věcí (her, filmů, televize i hudby) stoprocentně rozumím vášni, kterou komunita kolem Halo vykazuje a jsem za ní vděčný. Rozumím také frustraci, když věci nejdou podle plánu a působí to, jako kdyby se vás někdo snažil podvést nebo vás jen ignoruje,“ říká smířlivě Jarrad za své kolegy ve studiu. Přesto ale uvádí, že i když cesta k Halo Infinite není zrovna snadná, v kancelářích nebo v domácích podmínkách sedí stovky lidí, kteří se snaží vytvořit tu nejlepší hru ze série Halo, jaká kdy vznikla a stejně jako hráče i vývojáře mrzí, že ještě není hotovo. „Žádná aktualizace informací nepotěší všechny. I my ale chceme udělat za rokem 2020 tlustou čáru a zbavit se všech problémů, než nakročíme do roku 2021. Jsme odhodlaní vzít vás na tuhle cestu s námi, prosíme vás ale o trochu trpělivosti a pochopení,“ žádá komunitu Jarrad.
As an avid fan of many properties (games, movies, TV, music) I 100% understand and appreciate the passion the Halo community has. I also understand the frustration when things don’t go the way you want or it feels like you’re somehow being wronged or not heard.
— Brian Jarrard (@ske7ch) December 1, 2020
Pokud bychom se měli v závěru vrátit k tomu, co o Halo Infinite, resp. jeho multiplayeru víme, pak to jsou předchozí informace o free to play platebním modelu a mikrotransakcích. Na druhou stranu jsme ale ze hry více hráčů dosud neviděli žádný gameplay a vývojáři o něm už od léta nemluvili, takže nezbývá než počkat na slibovaný update ke konci roku, který s největší pravděpodobností proběhne v rámci předávání cen The Game Awards v noci z 10. na 11. prosince.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.