Minulou neděli se na portále Restera rozběhly spekulace na konto Halo Infinite. Insider Sponger, jehož informace blíže ověřovali administrátoři diskuze, varoval před dalším možným odkladem hry a hlavně rozhodnutím, nevydat Halo Infinite na Xboxu One. Pro vývojáře ze studia 343 Industries prý mělo být velmi obtížné, vyrovnat se s nedostatečným výkonem sedm let starého hardwaru a podle Spongera v těchto dnech prý skutečně řeší, jak se k problému postavit. Oficiálně to ale zástupci studia vidí jinak, a ačkoliv je nezvyklé, že se k podobným spekulacím vůbec vyjadřují, komunitní manažer John Junyszek se proti Spongerovu tvrzení otevřeně vymezil.
Hey Eric – we’re seeing lots of fake „leaks“ out there, so please don’t believe everything you read. There are no plans to change our 2021 release or the devices and platforms we’ll be supporting. We’re building Halo Infinite to be the best it can be on each device/platform 👊
— John Junyszek (@Unyshek) August 25, 2020
Na dotaz profesionálního hráče Halo Erica „Snip3downa“ Wrona, co se to poslední dobou v souvislosti s Infinite objevuje za zprávy, odpověděl Junyszek celkem jasně. „Ahoj, Ericu. Také jsme si všimli řady těchto falešných „úniků“, jen, prosím, nevěř všemu, co si přečteš. Termín vydání neplánujeme z roku 2021 měnit, stejně jako zařízení a platformy [na které Halo Infinite míří]. Snažíme se, aby hra na těchto platformách běžela co nejlépe,“ napsal Junyszek na Twitteru. Jeho vyjádření pak pochopitelně nezůstalo bez odezvy a stejně jako před několika dny, ani nyní s určitostí říct, co by se hráčům zamlouvalo víc. Vzhledem k tomu, kolik lidí Erica Wrona na Twitteru sleduje, je reakcí požehnaně, osobně bych ale řekl, že přeci jen převládá názor, aby si vývojáři vzali tolik času navíc, kolik potřebují a hru kvalitativně ještě posunuli.
Uvidíme tedy, jestli Junyszek reflektoval pouze aktuální stav, kdy se s dalším odkladem ještě doopravdy počítat nemusí, nebo k tomuto kroku studio nakonec přikročí. Ostatně, nebylo by to poprvé – a už vůbec ne poprvé v historii Microsoftu – kdy se plány o překot měnily na poslední chvíli a to, co platilo náhle platit přestalo. Určitě si vzpomenete na launch Xboxu One a nejasnosti ohledně nutnosti neustálého připojení konzole k internetu. Z nedávné doby se ale o veletoč postarali například i vývojáři z CD Projektu RED, kteří v červnu odložili Cyberpunk 2077, i když už nic nenasvědčovalo, že se tak znovu stane…
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.