branding
Overwatch 2, Blizzard Entertainment, Všechny třídy hrdinů v Overwatchi 2 se budou moci léčit

Všechny třídy hrdinů v Overwatchi 2 se budou moci léčit

Blizzard chystá další velké změny. Vychází z toho, že hráči zapomínají na týmovou hru

Zdroj: Blizzard
15. 1. 2024
Název: Overwatch 2 Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , , Žánr: Datum vydání: 4. 10. 2022

Rok a půl po vydání Overwatche 2 už lze poměrně bezpečně říct, že se ne všechno vývojářům z Blizzardu podařilo podle představ. Upřímně, dalo by se mluvit o tom, že těch věcí, které se pohledem hráčů spíše nepovedly, bylo víc a pořád se zdá, že se titul ne a ne najít. Vývojáři na druhou stranu dělají, co se dá, a ačkoliv to s sebou často přináší velmi turbulentní změny, občas vysvitne paprsek naděje. V poslední době ale přicházely spíše změny k horšímu, například příliš silný tank Mauga, který svým špatným vybalancováním doslova ničil zápasy, a na dohled je další kontroverzní úprava, kterou komentuje ve vývojářském blogu game director Aaron Keller. Vychází z toho, že hráči často zapomínají na týmový aspekt Overwatche, ovšem namísto posílení jeho významu nebo hledání způsobů, jak hráče k týmové hře nenásilně donutit, přidají vývojáři v dalším updatu schopnost samostatně se léčit pro všechny postavy ve hře.

„Začněme tím, co je zřejmé: Overwatch je týmová kompetitivní střílečka pro více hráčů založená na hrdinech. Hrdinové, mapy a herní režimy jsou navrženy tak, aby vyžadovaly spolupráci všech členů týmu za účelem vítězství. Když tým spolupracuje – každý hráč využívá svého hrdinu naplno a zároveň se během strategie spoléhá jeden na druhého – hra působí magicky,“ popisuje Keller nesporné přednosti Overwatche. Dělá to ale zejména proto, aby podtrhnul, jak frustrující a rozhodně nemagická může hra být, když se někdo rozhodne nespolupracovat. „Když však hráči hrají sami za sebe, hra má ke kouzlu daleko a může se stát frustrující,“ doplňuje Keller a dodává, že závislost na spoluhráčích může být zároveň jedním z nejlepších, ale i nejhorších aspektů celé hry.

Blizzard proto hledá zlepšení, které má přinést výše avizovaná schopnost automatického léčení všech postav. Se začátkem 9. sezóny tak nejen hrdinové spadající do skupiny Support, ale všichni ostatní ze skupin Tank a Damage mohou počítat s doplňováním zdraví, když nebudou zrovna aktivně zasahovat do soubojů. Keller systém popisuje jako o trochu méně účinnou pasivní schopnost všech podpůrných hrdinů, jednak aby se snížila frustrace z umírání a nutného vracení do boje, ale údajně aby se supportům trochu uvolnily ruce, když zkrátka nestíhají léčit všechny členy týmu. Není to ale jen automatické léčení, vývojáři zmiňují například dříve implementovaný systém pingování nebo přepracovaný „týmový“ respawn, a chtějí pokračovat například ukazatelem zdraví všech členů týmu, které hra využívá v PvE zápasech, případně se zamýšlí nad minimapou. O detailech chtějí vývojáři informovat pravidelně v průběhu celého roku a rozdělovat zprávy na novinky týkající se hratelnosti a záležitosti mimo zápasy.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru