branding
Vortex #213 | Zvuky brokovnic, multiplayer v Gears of War, hudba v hlavním menu a rozhovor o Phonopolis

Vortex #213

Zvuky brokovnic, multiplayer v Gears of War, hudba v hlavním menu a rozhovor o Phonopolis

Zdroj: Vortex

Na startu nového týdne pro vás máme další vydání našeho vidcastu. Ve 213. díle jsme se poměrně značně zaměřili na zvuk a na hudbu, takže vás nejprve čeká kvíz, v němž hádáme podle krátkých úryvků hudby z menu název hry a dojde také na průřez tím, jak zní brokovnice v různých akčních hrách napříč desetiletími. Pak pro vás máme příběh o tom, kterak Gears of War nemuselo mít multiplayer. A vše před mišmašem opět zakončíme částečně zvukem během rozhovoru s Petrem Filipovičem, jedním z autorů očekávané hry Phonopolis od studia Amanita Design.

Seznam témat

01:43 - Kvíz - poznáte hru podle úryvku její hudby z menu?

31:32 - První Gears of War nemuselo mít multiplayer. Chybělo málo a dnes ikonická součást série mohla být ze hry vyškrtnuta

57:21 - Jak zní brokovnice z různých her? Která z nich je pořádně hluboká a masitá a se kterou byste se báli vystřelit?

1:20:33 - Rozhovor s Petrem Filipovičem, jedním z autorů „papírové“ hry Phonopolis od českého studia Amanita Design

1:46:50 - Závěrečný mišmaš

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru