Máme pro vás další díl našeho vidcastu, ve kterém se nejprve podíváme na nepořádek, který po sobě zanechali vývojáři ve svých hrách, dále pro vás máme trochu nečekanou recenzi hry I Am Fish a ještě před mišmašem vyzpovídáme Martina Štýse, hlavního programátora Warhorse, který ve volném čase s partou kamarádů z Moon Studios, Riot Games nebo Blizzardu vytváří FPS variaci na Rocket League nazvanou QFIELD.
03:37 - Co všechno po sobě zanechali vývojáři ve zdrojových kódech či souborech svých her
25:11 - Nečekaná recenze rodinného hitu rodiny Bigasových - I Am Fish
45:36 - Rozhovor s programátorem Martinem Štýsem o hře QFIELD
1:11:57 - Závěrečný mišmaš
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
JAG ale v tomhle měl asi docela výhodu, protože výpůjčky cizích scén pro neznalé diváky možná nebily tak do očí, jako jiné podobné „finty“ u žánrových seriálů z 90s, typu legendární kanadské lesy a okolí Vancouveru v každé druhé epizodě The X Files nebo Stargate SG-1, což mě po určité době regulérně vytáčelo.
Dnes to samozřejmě chápu (tvářilo se to nákladně a výpravně, ale v podstatě to byly budgetovky a tudíž nebyla jiná možnost, než si vypomáhat stylem stejná lokace/budova natočena z jiného úhlu, sem tam i jen zrcadlově obrácený záběr, opakované použití téhož záběru a jinými berličkami), ale tehdy jsem si říkal „sakra, tak když na to nemám dost peněz, tak to vůbec netočím, ne?“. Doba vysokorozpočtových sérií s filmovými herci, příp. rovnou hvězdami, kterou odstartovalo HBO, byla v té době ještě pár let daleko, no:-).