Vstup do nového týdne by nebyl kompletní bez vidcastu, takže sluchátka do uší a vzhůru na další dvouhodinovku povídání (nejen) o hrách. Rozebírali jsme nikdy nevydanou hru ze světa Star Treku, na které pracoval autor BioShocku Ken Levine. Ohlédnuli jsme se zpět za prezentaci Square Enix Presents a hrami Life is Strange 3, resp. Forspoken. A nechybí ani Petrův pohled na systém „kámen-nůžky-papír“ ve strategiích či hrách obecně. A nechybí ani rozhovor – pozvaní přijal Martin Bednár, sales and marketing director JRC, se kterým jsme si povídali o fungování herního obchodu, nesnadné situaci vyvolané pandemií koronaviru, ale i přístupu k věkovým ratingům.
00:00 - Start
02:34 - Ken Levine pracoval na přelomové adventuře Star Trek: Voyager, která ale nikdy nevyšla
21:21 - Když strategie (a nejen ty) hrají kámen-nůžky-papír
50:42 - Naše dojmy z odhalení Life is Strange 3 a Forspoken
1:14:16 - Rozhovor se sales and marketing directorem JRC Martinem Bednárem
1:46:29 - Závěrečný mišmaš
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.