První vidcast nového roku je velmi netradiční. Má netradiční složení, obsah i stopáž. Honza Modrák, který nám v roce 2020 pomohl zaskočit za Petra, ho během svátků opět nárazově vystřídal. Povídali jsme si spolu o událostech, hrách, překvapeních i zklamáních uplynulého roku. Jinými slovy, rekapitulovali jsme a trochu se nám to vymknulo z rukou. I tak zbyl ale čas na rozhovor. Naším hostem je tentokrát překladatel Filip Ženíšek, který nám vyprávěl o tom, jak vznikala čeština pro Cyberpunku 2077.
03:16 - Vzpomínáme na rok 2020
2:50:08 - Rozhovor s překladatelem Cyberpunku Filipem Ženíškem
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Velké openworld hry mám problém dohrát, ale mám je hrozně rád , ač byla tshushima skvělá , musel jsem se donutit to dohrát , prostě mě to nějak už k ní netáhlo , ale zase RDR2 jsem si užívál snad každou cutscenu a loveni zvěře a vůbec mi ta délka nevadila naopak.
To samé hry od NG -Uncharted 4 jsem si říkal , hmm to už bude konec to je jasný už to hraju moc dlouho , takhle dlouhy to určitě být nemůže a hle hra pokračoval skoro dalších 10h a já byl strašně rad , u TLOU2 mi taky nevadila ta délka , bavilo mě zkoumat město a číst dopisy běžných lidi , jejich příběhy ,navíc mě i dost bavila ta brutalita ( krom psu ). Ale pak zde zas byly hry ke kterým jsem se prostě už nevrátil…. nevím čím to je ,jestli prostě člověku sedne dané studio jeho styl vyprávění her , těžko říct.
Neni divu, že chtěli aby jim patřili modifikace vyrobene pod W3. Potom co si DOTA prebralo Valve a GabeNewellMore a bezpracne na tom vydelava. Inu co Valve neprebe, to Valve nema. A to se snazi, at uz zmenou gameplaye, nebo marketingovymi triky priblizit LOLku, tim ze dali DOTA2 do knihovny kazdemu na Steamu vcetne dalsich veci jako treba FT2. Zatimco LOL ma denne kolem 27 milionu hracu, DOTA2 kolem 500 tisic. Uspech!