Chtěli jste jubilejní vydání našeho vidcastu, tak ho máte mít! Ve 150. epizodě jsme opět usedli kolem stolu, abychom tradičně rozebrali aktuální i nadčasová témata. V první části se vracíme ke stavu Cyberpunku 2077 na konzolích minulé generace a pozastavujeme se nad možnými důvody celého incidentu a jejich dopady na hru, hráče i CD Projekt RED. V druhém bloku si pro vás Petr přichystal jeho oblíbené glitche z videoher, na které pravidelně naráží a které ho dokážou spolehlivě rozesmát. A nakonec třetí téma, do kterého jsme se zapojili všichni tři, shrnuje zajímavé a očekávané tituly nadcházejícího roku 2021. Nezapomněli jsme pochopitelně ani na rozhovor – naše pozvání přijal herní historik Jaroslav Švelch, se kterým jsme se pobavili, jaké to je, věnovat se hrám a historii z pozice akademika.
09:25 - O technickém stavu Cyberpunku 2077 na konzolích minulé generace
41:19 - Petrovy oblíbené glitche ve videohrách
1:01:24 - Výhledem směrem k očekávaným hrám roku 2021
1:42:35 - Rozhovor s herním historikem Jaroslavem Švelchem
2:15:54 - Závěrečný mišmaš
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Čo môže byť pre mňa lepším Vianočným darčekom, ako byť v epizóde Vortexu spomenutý ústami pána Švelcha ☺️, ktorého prácu veľmi uznávam a oceňujem. Každá takáto pochvala našej práce, ktorú s bráchom robíme už 20 rokov a podarilo sa nám z popola zrodiť a udržiavať komunitu okolo mikropočítača PMD 85, poteší. Ďakujeme!
Tak na dalších 50, Vánoce a Nový rok. 😀
Já se na to dívám asi takhle, Techland mělo přeci taky potíže s vývojem a přesto se rozhodli dying light 2 přesunout na neurčito( mají i obdobný grant od státu , stejně jako CD RED)+ ta kauzu s Avalonem ,přesto si jich cením teď mnohem víc , když vidím , jak se zachoval CD RED….
Osobně mi na hře vadí nejvíce tupost NPC a fyzika, gliche a bugy se jistě opraví , ale tohle si myslím , že už budou horko těžko měnit.
A živoucí město , kde bude mít každé NPC svůj denní/ noční řád, tak to si myslím , že se ve hře taky už nedočkáme.