Nezastavitelná mašina, i tak by se dalo mluvit o našem vidcastu, který tímto týdnem slaví 104. vydání. Určitě vás tedy nepřekvapí, že jsme znovu bavili o hrách, a jak je naším dobrým zvykem, ne z tak očekávané perspektivy. Jirka totiž rozebral pravidla pro mladistvé hráče z Číny, kterými se budou muset začít řídit při hraní online her, Petr se podíval na to, co stálo za vývojem prvního Diabla a Zdeněk se rozněžnil nad příběhem z Elite Dangerous, ve kterém hráči nalezli generační loď duchů. Tohle všechno pak korunujeme rozhovor s Martinem Bauerem z Mayak Game Studios, které tvoří survival hru Taviana, vycházející ze stejnojmenné modifikace pro Armu.
03:03 - Mladí hráči v Číně mohou hrát online hry jen několik hodin týdně
26:06 - Co stálo za vývojem Diabla I
47:32 - Generační loď duchů v Elite Dangerous
1:03:26 - Rozhovor s Martinem Bauerem o hře Taviana The Origins
1:26:28 - Závěrečný mišmaš
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.