branding
Vortex #104 | Pravidla hraní v Číně, vývoj Diabla I, loď duchů v Elite a rozhovor o hře Taviana The Origins

Vortex #104

Pravidla hraní v Číně, vývoj Diabla I, loď duchů v Elite a rozhovor o hře Taviana The Origins

Nezastavitelná mašina, i tak by se dalo mluvit o našem vidcastu, který tímto týdnem slaví 104. vydání. Určitě vás tedy nepřekvapí, že jsme znovu bavili o hrách, a jak je naším dobrým zvykem, ne z tak očekávané perspektivy. Jirka totiž rozebral pravidla pro mladistvé hráče z Číny, kterými se budou muset začít řídit při hraní online her, Petr se podíval na to, co stálo za vývojem prvního Diabla a Zdeněk se rozněžnil nad příběhem z Elite Dangerous, ve kterém hráči nalezli generační loď duchů. Tohle všechno pak korunujeme rozhovor s Martinem Bauerem z Mayak Game Studios, které tvoří survival hru Taviana, vycházející ze stejnojmenné modifikace pro Armu.

Seznam témat

03:03 - Mladí hráči v Číně mohou hrát online hry jen několik hodin týdně

26:06 - Co stálo za vývojem Diabla I

47:32 - Generační loď duchů v Elite Dangerous

1:03:26 - Rozhovor s Martinem Bauerem o hře Taviana The Origins

1:26:28 - Závěrečný mišmaš

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru