Náročný týden, který orámovalo vydání recenze Death Stranding, je zdárně za námi a začíná týden další! Načínáme ho ale velkým ohlédnutím právě za opusem Hidea Kodžimy, dále do toho přimícháváme dojmy z hraní multiplayeru Call of Duty: Modern Warfare a nechybí samozřejmě ani tradiční rozhovor. Tentokrát jsme si pozvali Jana Hovoru, který byl u zrodu studia Bohemia Interactive, pomáhal na svět Operaci Flashpoint i jejímu nástupci – Armě – ovšem nyní se už věnuje světu VR aplikací mimo herní obor.
04:09 - Podrobnější dojmy z hraní Death Stranding
30:14 - Máme rádi multiplayer Call of Duty: Modern Warfare
49:24 - Rozhovor s Janem Hovorou z Pocket Virtuality nejen o Bohemia Interactive a Flashpointu
01:27:16 - Závěrečný mišmaš
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
10/10 podle mě ukazuje, že Jirkovi je fakt jedno, jakou známku to dostane jinde. Ale takové ty osmičkové nebo devítkové recenze už mohou zavánět tím, že recenzent spekuloval a nechtěl ustřelit desítkou.
A servis Vortexu k Death Stranding je sám o sobě famózní. I s recenzí toho Jirka o té hře napovídal snad už půl hodiny aniž by prozradil něco zásadního.
Např. co se týče filmů, tak dlouhodobě sleduji Odvážné palce, protože většinou jaký má dojem pan Fuka, tak to pak ve výsledku v kině vnímám i já, ale taky už vím, že někdy jsem se s panem Fukou šeredně spálil (když je pan Fuka absolutně nadšený, že to může být taky sice zajímavý, ale ne převratný film) a že je dobré si vyslechnout názor jeho kolegyně paní Přivřelové (příklad za všechny – rozdíl v názorech na film Midsummer), která do výsledného hodnocení vnáší další rozměr a pak většinou jdu do kina najisto … prostě už znám své pappenheimské 🙂
Když už nic ta (i když jsem zatím Death Stranding nemohl hrát) tak je vidět, že si pan Kodžima zaslouží 10/10 za originalitu a inovace, protože když si vzpomenu, jak jsem naposled hrál New Dawn a před tím FarCry 5 .. 4 .. 3, tak je to sice perfektní hra, ale všechny mechaniky a fyzika prostředí jako přes kopírák jenom přeskinované.