branding
Vortex #101 | Příběhy indie vývojářů, neobvyklé promo hry Laza Knitez a rozhovor s Lukášem Řezníčkem

Vortex #101

Příběhy indie vývojářů, neobvyklé promo hry Laza Knitez a rozhovor s Lukášem Řezníčkem

Vidcast se nám po netradičně dlouhém jubilejním díle přehoupnul dodalší stovky, kterou načínáme v lehce nezávislém duchu. Dílem náhody se nám sešla dvě nezávislá témata, na která navíc perfektně navazuje i rozhovor. Konkrétně jsme rozebírali příběh 12 indie vývojářů, kteří s velmi nejistým výsledkem investovali do své vášně všechny své úspory. Někdo to ustál, někdo ne, ale společné mají jedno – nestali se z nich milionáři, i když v to tajně doufají. Druhý příběh se týká hra Laza Knitez, která před dlouhými pěti lety najela na portálu Itch.io na zajímavý marketing – vývojáři o hře tvrdili, že má hodnotu 100 dolarů, ale nabídli ji v 95procentní slevě za reálných 5 dolarů. Pětiletá kampaň však vypršela, hra stojí „původní“ cenu a vývojáři na to už skoro zapomněli. O nutnosti, či nezájmu „být vidět“ jsme si pak povídali s Lukášem „RZE“ Řezníčkem, který má rozpracovaných několik prototypů a ten poslední tlačí k vydání. Jmenuje se Bukkaku a stejně jako všechny předchozí Lukášovy počiny se i tato hra vyznačuje velmi originální a výraznou polygonální a jinak experimentální vizuální stránkou.

Seznam témat

3:37 - příběh 12 ztrápených vývojářů

19:55 - neobvyklé promo hry Laza Knitez

38:13 - rozhovor s Lukášem "RZE" Řezníčkem o jeho vizuálně neobvyklých hrách

1:07:00 - závěrečný mišmaš

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru