Riot Games rozhodně není studiem jediné hry. Ačkoliv nelze upřít obrovský úspěch titulu League of Legends, minimálně Valorant dokázal, že Riot Games umí překročit vlastní stín a vydat se do dalších neprobádaných částí herního spektra. Budoucnost je pak v tomto ohledu ještě pestřejší, připomeneme-li vznikající bojovku 2XKO, o které jsme dlouho informovali jako o Projektu L.
Nemá to však být jediný zástupce tohoto žánru, který v Riot Games vznikal, jak odhaluje novinář a insider Michajl Klimentov ve svém newsletteru (přes Eurogamer). Promluvil anonymně se současnými i bývalými zaměstnanci Riot Games a získal od nich informace o nyní již zrušeném projektu Pool Party.
Na hře v Riot Games pracovalo v jednu chvíli až 80 lidí, což není na takový titul rozhodně málo, a všichni od začátku kráčeli k hardcore akci vhodné pro esport.
Jak už prozradil titulek zprávy, mělo se podle Klimentova jednat o hru podobnou Super Smash Bros. Trochu jiná bojovka nežli 2XKO, ale stále potenciálem překypující akce, která by mohla oslovit skupinu hráčů bez Nintenda Switch. O něco takového se ostatně pokusil i MultiVersus, který v plné verzi vyšel teprve nedávno a podle Klimentova měl sehrát důležitou roli právě ve vývoji Pool Party.
Na hře v Riot Games pracovalo v jednu chvíli až 80 lidí, což není na takový titul rozhodně málo, a všichni od začátku kráčeli k hardcore akci vhodné pro esport. Až později měly být do hry implementovány odhlečené mechanismy a hra se měla přeci jen trochu více otevřít casual publiku. Podobné směřování MultiVersus spolu s launchem v předběžném přístupu, který nebyl označovaný za úspěch, ale zřejmě přimělo manažery, že by pro Pool Party nebylo místo a vývoj byl pro očekávaný nezájem hráčů zrušen letos v květnu.
Jediné oficiální vyjádření k Pool Party pak poskytl Klimentovi ředitel komunikace Riotu Joe Hixson, který pouze neurčitě potvrdil, že v různých fázích vývoje a příprav má společnost celou řadu titulů, takže prý není nic neobvyklého, když některý z nich skončí ještě před tím, než by spatřil světlo světa.