branding
Knight Never Yields, Bread Over Games, V nové české plošinovce musíte výzvy překonat poslepu

V nové české plošinovce musíte výzvy překonat poslepu

Titulem A Knight Never Yields vás bezpečně provedou zvuky a unikátní hudba i rytmus

Zdroj: Bread Over Games
11. 3. 2021
Název: Knight Never Yields Vývojář: Vydavatel: Platformy: Žánr: Datum vydání: 25. 2. 2021

Pokud vyhledáváte české a slovenské hry, mohl by vás zaujmout titul A Knight Never Yields od studia Bread Over Games, respektive sólo vývojáře Petra Růžičky. Nezávislý titul dorazil na Steam už 25. února, ale jeho originální nápad stojí za připomenutí. V této středověké plošinovce budeme překonávat nástrahy starého tajuplného hradu, který je plný smrtících pastí a překážek. Jenže to má háček. To vše musíme zvládnout poslepu za pomoci sluchu a paměti.

I když se budeme soustředit, musíme podle autora počítat s tím, že opakovaně selžeme.

Nejprve si každou úroveň projdete klasickým způsobem. To není údajně nic náročného. Podstatné je něco jiného. Pokusíte si zapamatovat cestu i jednotlivé výzvy. Následně je třeba zdolat tenhle úkol coby Slepý rytíř. Kromě zvukových efektů a zkušenosti nám má pomoci v orientaci také hudba a rytmus unikátní pro každý level. Ty nás mají vést a varovat před blížícím se nebezpečím. I když se budeme soustředit, musíme podle autora počítat s tím, že opakovaně selžeme.

Ve hře A Knight Never Yields na nás čeká celkem 17 úrovní a příběh o světě, který údajně není takový, jaký se na první pohled zdá. Samotný hrad je sídlem Řádu Slepých rytířů, kteří bojují s věčnou temnotou. A jeho pasti slouží k výcviku nových členů. My jsme jedním z takových adeptů, který přitom ale sám netuší, jak se do hradu dostal. Podle autora prý nepřišel o paměť, jen prostě neví, odkud přišel a jak skončil na tomto zvláštním místě.

Plošinovka A Knight Never Yields byla oznámena už v roce 2017. Titul pohání engine Unity a je k dispozici pro Windows. Prodává se za necelých 6 eur. Zatím na Steamu nemá moc ohlasů, ale to je právě příležitost pro vás změnit to. A když se naskytne vhodná příležitost, třeba hru vyzkoušíme i my ve streamu. Od vydání už se neobvyklý titul dočkal i několika updatů, které klasicky opravují různé technické chybky.

Závěrem musím říct, že by mě zajímalo, zda a případně jak by si takovou výzvou poradil i hráč, který skutečně je nevidomý, což je téma, kterému se na Vortexu poměrně často věnujeme. V každém případě samotná možnost připravit se dobrovolně coby vidící hráč dočasně o svůj nejdůležitější smysl je nejen zajímavá, ale může nám dát i představu o tom, jak nevidomí hráči vnímají videohry.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru