branding
Skull and Bones, Ubisoft, Unikly informace o lodích a způsobu hraní Skull & Bones

Unikly informace o lodích a způsobu hraní Skull & Bones

Hráč má začít jako nula s raftem či malou rybářskou lodí. Vývoj prý ale ještě není u konce

Zdroj: Ubisoft
16. 9. 2021
Název: Skull and Bones Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 16. 2. 2024

Poslední oficiální informace o pirátské hře Skull & Bones od Ubisoftu pochází z konce letošního července. V rámci zveřejnění finančních výsledků za první čtvrtletí finančního období 2022 zaznělo, že je titul v alfaverzi a zástupci francouzské společnosti vyvrátili, že by se spekulace magazínu Kotaku o vleklých problémech a narůstajícím rozpočtu zakládaly na pravdě. Přesto jsme dál o stavu hry oznámené v roce 2017 nic nového neslyšeli, a tak se opět obracíme ke spekulacím. Přináší je prominentní insider Tom Henderson, který se po odhalení detailů o letošních dílech sérií Battlefield a Call of Duty očividně přesouvá k dalším vývojářům a titulům. V dlouhém vlákně na Twitteru rozebírá Henderson řadu detailů o vývoji postavy, úpravách lodí či herním světě Skull & Bones a nezdá se příliš pravděpodobné, že by si informace jen tak vymyslel. Na druhou stranu ale neposkytuje detaily o tom, odkud o prokleté hře slyšel a bez ohledu na dlouhou historii přesných tipů je i nadále nutné brát uniklé detaily s rezervou.

„Ve Skull & Bones bude 5 tříd lodí (malé, střední, velké, atd.), které budou rozděleny do tří odlišných kategorií. Nákladní, válečné a průzkumné,“ říká Henderson v prvním tweetu, který slouží rovněž jako memento zásahu Ubisoftu. Pod informaci, že odemykání dalších lodí bude podléhat získávání stavebních plánů, totiž umístil obrázek z oficiální webové prezentace Skull & Bones, na který se však Ubisoft rozhodl uplatnit své nároky a přinutil Twitter, aby byl screenshot smazán. Henderson se k tomu vyjadřuje několik hodin poté, kdy zveřejnil detaily o hře a naznačuje, že zamezení sdílení inkriminovaného screenshotu nezpůsobil zásah robota, ale živého člověka. Bez ohledu na to jsou ale další informace i s obrázky stále dostupné a Henderson odkrývá pravděpodobnou herní náplň chystané hry.

Ačkoliv bude pevně stanovený limit palubních děl, hráči budou moci podle Hendersona přidávat další zbraně, jako jsou balisty, plamenomety nebo děla pro další typy munice.

„Začnete jako nicka, postavíte si raft, případně malou rybářskou loďku, se kterou se můžete vydat na otevřené moře. Budete plnit úkoly, zvyšovat svou pirátskou reputaci a hromadit zdroje, abyste mohli získat svou první pirátskou loď,“ říká Henderson. Podobně jako v jiných pirátských hrách – anebo jednoduše ve skutečnosti – budou mít jednotlivé třídy lodí své výhody a nevýhody. Zatímco malé lodě sice nebude možné osadit takovým množstvím kanónů jako velké válečné koráby, budou moci uplatnit vyšší rychlost nebo nižší ponor umožňující vplout do řeky, případně blíž k pobřeží. Jak už bylo uvedeno výše, lodě za nemalý obnos peněz budou hráči stavět na základě stavebních plánů a nadále upravovat podle svého vkusu a potřeb. Ačkoliv bude pevně stanovený limit palubních děl, hráči budou moci podle Hendersona přidávat další zbraně, jako jsou balisty, plamenomety nebo děla pro další typy munice. „Svou loď můžete vylepšit kdykoliv, pokud na to budete mít peníze. Počítá se i s dalším pancéřováním, tavnou pecí pro opravu lodi, úložným prostorem a dalšími věcmi,“ tvrdí Henderson. Hra by nicméně měla nabídnout také široké možnosti vizuálních úprav, které si umíme s ohledem na další tituly Ubisoftu bez problémů představit.

Co se týče zasazení hry, Henderson potvrzuje už dříve známé informace, že by se hra měla odehrávat v Indickém oceánu. Hráči budou moci vyrážet také do pirátské základny na ostrově Madagaskar a insider přidává ještě jednu konkrétní oblast, kterou má být pobřeží Azanie, dnešního Mosambiku. Samotné hraní by pak mělo odpovídat tomu, co jsme už ze Skull & Bones viděli, případně jak hra vypadala ve chvíli, kdy jsme si ji mohli sami vyzkoušet. „Pohled na loď je velmi blízký gameplay ukázkám z roku 2018, jen s drobnými změnami. Na pevnině půjde o 3rd person záležitost,“ říká Henderson. Dodává také, že právě ona část hry, kdy nebudeme ovládat loď, nenabídne žádný souboj, parkour, ani nic speciálního – hráčům prý bude umožněno chodit a potkávat ostatní NPC. „Celkově se hra konci vývoje neblíží, ale má být v uspokojivém stavu s dobře zpracovaným soubojem,“ dodává Tom Henderson a v závěru vlákna na Twitteru naznačuje, že herní svět bude opravdu velký a přeplout dostupnou část moře má vyžadovat velkou porci AFK času.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru