Pirátská hra Skull and Bones nemá na růžích ustláno. Odhlédneme-li od problematického a vleklého vývoje, z naší recenze si odnesla nelichotivé skóre 4/10 a krátce po vydání začalo vycházet najevo, že si hru navzdory jejímu rozpočtu i nálepce AAAA titulu v té době nevyzkoušel ještě ani milion hráčů. Hra se navíc dočkala už měsíc po svém uvedení výrazné slevy – ze 70 dolarů na 45 dolarů – což logicky značilo, že o ní nemusí být takový zájem, v jaký Ubisoft doufal a celková nálada mezi hráči je přinejemnším vlažná. Přesto jsou ale lidé z Ubisoftu odhodlání přidávat nový obsah a lákat ke hraní prostřednictvím nového obsahu i změn a vylepšení, které již brzy dorazí v druhé sezóně.
Informace zveřejnil Ubisoft v blogovém příspěvku na oficiálních stránkách hry, ale ještě před tím, než se vývojáři pustili do odhalování, na co se mohou hráči těšit, mohutnou měrou poděkovali komunitě a potvrdili, že si práce na hře náramně užívají. „Před tím, než začneme, dovolte nám říct, ja úžasné pro nás všechny je pracovat na Skull and Bones a být už od vydání svědky tak ohromné odezvy od celé komunity,“ napsali vývojáři. Zmínili také „neuvěřitelné zapojení“ hráčů, které vývojáři v průběhu první obsahové sezóny pečlivě sledovali, vyhodnocovali a staví na nich sezónu číslo dvě. To poslední zní samozřejmě dobře, ale bez ohledu na to, že nikdo neočekává, že by autoři vlastní hry mluvili o svém projektu pesimisticky, superlativní prohlášení o fantastickém přijetí hry jsou možná trochu přitažené za vlasy…
Na každý pád by změny ve hře skutečně mohly pomoci tomu, aby si z ní hráči odnášeli lepší zážitek, což je to jediné, na čem vlastně záleží. V první řadě se vývojáři zaměřili na rychlost, se kterou se spawnují nové lodě nepřátel z řad Rogues a La Peste’s Plaguebringers. Hráči si stěžovali, že jich je možná až příliš, takže vývojáři upravili nastavení a vše by teď mělo působit příjemněji. Další část, na kterou se Ubisoft zaměřil, jsou souboje PvP, které by měly být férovější, ale také bezprostřednější s (nastavenou) možností zaútočit na účastníky PvP soubojů kdekoliv a kdykoliv.
Změnou projde také herní ekonomika, zejména ve smyslu delšího provozu manufaktur a zajištění stabilnějšího příjmu měny Pieces of Eight. Dojde také na vylepšení rozhraní, některých ovládacích prvků a odstraněny samozřejmě budou i známé chyby. Snadnější by pak mělo rovněž vylepšování vlastní lodi, dojde na nové PvE režimy i módy pro jednoho hráče a napříč celou hrou se zapracovalo na vybalancování mnoha prvků. Ještě před tím, než druhá sezóna vypukne, však přijde očekávaný reset, který popisuje následující tabulka.
Takže ignorujú reálny stav a prijatie hráčov aj naďalej. Asi Ubisoftu nevadí, že ostávajú naďalej na smiech. Veď sami tomu neveria, čo rozprávajú ich PR zástupcovia 😀
Zase pěkné, že drží linii. Lhali o hře před vydáním a lžou i teď, ale těžko si budou házet špínu na černou díru na peníze, kterou si stvořili. Jako aktuální pořadí na Twitchi(717.) rozhodně není indikátorem nějakého velkého hráčského zájmu. WB alespoň narovinu řeklo, že Suicide je průser, ale Ubi ne. Vzhledem k úspěchu Sea of Thieves na PSku bych si troufl tvrdit, že si hráči svou pirátskou hru našli.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.