Pirátská hra Skull and Bones nemá na růžích ustláno. Odhlédneme-li od problematického a vleklého vývoje, z naší recenze si odnesla nelichotivé skóre 4/10 a krátce po vydání začalo vycházet najevo, že si hru navzdory jejímu rozpočtu i nálepce AAAA titulu v té době nevyzkoušel ještě ani milion hráčů. Hra se navíc dočkala už měsíc po svém uvedení výrazné slevy – ze 70 dolarů na 45 dolarů – což logicky značilo, že o ní nemusí být takový zájem, v jaký Ubisoft doufal a celková nálada mezi hráči je přinejemnším vlažná. Přesto jsou ale lidé z Ubisoftu odhodlání přidávat nový obsah a lákat ke hraní prostřednictvím nového obsahu i změn a vylepšení, které již brzy dorazí v druhé sezóně.
Informace zveřejnil Ubisoft v blogovém příspěvku na oficiálních stránkách hry, ale ještě před tím, než se vývojáři pustili do odhalování, na co se mohou hráči těšit, mohutnou měrou poděkovali komunitě a potvrdili, že si práce na hře náramně užívají. „Před tím, než začneme, dovolte nám říct, ja úžasné pro nás všechny je pracovat na Skull and Bones a být už od vydání svědky tak ohromné odezvy od celé komunity,“ napsali vývojáři. Zmínili také „neuvěřitelné zapojení“ hráčů, které vývojáři v průběhu první obsahové sezóny pečlivě sledovali, vyhodnocovali a staví na nich sezónu číslo dvě. To poslední zní samozřejmě dobře, ale bez ohledu na to, že nikdo neočekává, že by autoři vlastní hry mluvili o svém projektu pesimisticky, superlativní prohlášení o fantastickém přijetí hry jsou možná trochu přitažené za vlasy…
Na každý pád by změny ve hře skutečně mohly pomoci tomu, aby si z ní hráči odnášeli lepší zážitek, což je to jediné, na čem vlastně záleží. V první řadě se vývojáři zaměřili na rychlost, se kterou se spawnují nové lodě nepřátel z řad Rogues a La Peste’s Plaguebringers. Hráči si stěžovali, že jich je možná až příliš, takže vývojáři upravili nastavení a vše by teď mělo působit příjemněji. Další část, na kterou se Ubisoft zaměřil, jsou souboje PvP, které by měly být férovější, ale také bezprostřednější s (nastavenou) možností zaútočit na účastníky PvP soubojů kdekoliv a kdykoliv.
Změnou projde také herní ekonomika, zejména ve smyslu delšího provozu manufaktur a zajištění stabilnějšího příjmu měny Pieces of Eight. Dojde také na vylepšení rozhraní, některých ovládacích prvků a odstraněny samozřejmě budou i známé chyby. Snadnější by pak mělo rovněž vylepšování vlastní lodi, dojde na nové PvE režimy i módy pro jednoho hráče a napříč celou hrou se zapracovalo na vybalancování mnoha prvků. Ještě před tím, než druhá sezóna vypukne, však přijde očekávaný reset, který popisuje následující tabulka.