Geoff Keighley, moderátor a pořadatel akcí Summer Game Fest nebo The Game Awards, se dočasně ocitl pod palbou kritiky, když uvedl na Twitteru, že trailer na Gears of War: E-Day bylo CG od Blur Studio s využitím assetů z Unreal Enginu 5. Na toto prohlášení ale reagoval grafik Blizzardu Jamir Blanco s tím, že úžasné je právě to, že upoutávka vznikla přímo v enginu hry a běží v reálním čase.
The great Gears of War piece was a CG from Blur Studio, using in-game assets from UE5.
Game info: Gears of War: E-Day is the next mainline game in the Gears of War universe, set during the pivotal Emergence Day. Fourteen years before Gears of War, war heroes Marcus Fenix and Dom…
Tvrzení, že jde o CG podle něj snižuje technické úspěchy, kterých její autoři dosáhli. Ačkoli podle něj video vypadá jako další předrenderovaný kousek od Blur, vše vzniklo s pomocí herní technologie. Sám Keighley později přidal ke svému původnímu tweetu komentář od Microsoftu, že trailer Gears of War: E-Day vznikl ve spolupráci The Coalition, Blur Studios a GNet.
Let me rephrase this a little better.. the amazing Gears piece you just saw was FULL REALTIME. With realtime models, textures, environments, etc. All within Unreal Engine 5. Saying it was a “CG from Blur Studio” diminishes all the technical achievements you probably didn’t… https://t.co/fsqqbZI728
A to s in-game modely, texturami a prostředím. Vše bylo skutečně zachyceno v Unreal Enginu 5. Ale nikoli v reálném čase, upozornil Microsoft. Na což posléze znovu reagoval Blanco s tím, že in-engine a real-time není totéž, jak to mohlo vyznít z jeho původního příspěvku, který byl vůči Keighleymu kritičtější. Blanco totiž skutečně tvrdil, že šlo o real-time, což se nepotvrdilo a Keighleymu se omluvil.
Trochu bouře ve sklenici vody. Nicméně i tak zůstává obdivuhodné, co se autorům upoutávky povedlo v enginu docílit. A minimálně to posloužilo k tomu, aby se publikum dozvědělo o traileru trochu víc.
Video mělo kromě jiného uctít odkaz slavné upoutávky Mad World.
Statement from Microsoft:
The Gears of War: E-Day trailer was made in collaboration across The Coalition, Blur Studios and GNet developed using in-game models, textures and environments – all captured in Unreal Engine 5 It was not captured in real time as some have suggested.
Takže je to záber z hry, ale nie tak úplne z hry. Trochu zmätené informácie, ale okej. Za mňa to nevyzerá až tak „bombasticky“, aby som pochyboval, že je to priamo z hry.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.