branding
Tokyo Game Show 2024 bude opět hybridní

Tokyo Game Show 2024 bude opět hybridní

Fyzická akce na výstavišti proběhne na konci září. I letos ji doplní digitální program

Zdroj: CESA

O E3 jsme sice přišli, ale akce jako Gamescom, PAX či Tokyo Game Show naštěstí zůstávají. Právě poslední zmíněná herní událost se nyní přihlásila o slovo, a my tak konečně víme, kdy se bude konat a jaké téma letošní ročník nabídne. Asociace CESA (The Computer Entertainment Suppliers Association) oznámila, že se Tokyo Game Show 2024 bude konat od čtvrtka 26. do neděle 29. září v hybridním formátu, kdy nabídne fyzickou výstavu přímo na výstavišti Makuhari Messe v Čibě, ale zároveň i online prezentace.

Pořadatelé opět lákají na vystavovatele z celého světa a profesionálům v oboru chtějí dát více příležitostí ke kontaktování prezentujících, domlouvání rozhovorů a samozřejmě i zkoušení her. První dva dny budou náležet právě profesionálům, médiím či influencerům, o víkendu 28. a 29. září bude akce přístupná i hráčské veřejnosti, přičemž fyzická výstava má uspokojit různorodou škálu návštěvníků. Online program pak prostřednictvím YouTube a jiných kanálů nabídne další novinky, k němuž se pochopitelně dostane větší množství zájemců. Informace budou sdíleny například i na Twitteru, také bude zřízena speciální stránka události na Steamu. K dispozici též bude virtuální akce Tokyo Game Show Digital World (dříve Tokyo Game Show VR), jež nabídne další digitální obsah, který si budou moci zájemci užít na PC, mobilech i ve VR. Téma letošního ročníku pak zní „Trailblaze the World with Gaming“ či případně v japonštině „ゲームで世界に先駆けろ“ a hodlá se zaobírat budoucností her, inovacemi a dosud neviděnými technologiemi.

Pořadatelé každopádně předpokládají, že na místě bude až 2500 stánků, a předpokládaný počet návštěvníků činí 250 tisíc, přičemž návštěvnost loňského ročníku toto číslo překonala. Vystavovatelé se mohou přihlašovat až do 24. května, a to pro účast fyzicky na místě nebo online. Akce celkově nabídne dvanáct sekcí – General Exhibition, Smartphone Game Area, Gaming Hardware Area, Gaming Lifestyle Area, AR/VR Area, eSports Area, Game Academy Area, Merchandise Area, Indie Game Area, Family Game Park, Business Solution Area a Business Meeting Area. Vzhledem k otevření přihlášek si zatím budeme muset na oznámení konkrétních vystavovatelů a možných oznámení, her či ukázek ještě počkat.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru