Jen měsíc a pár dní zbývalo do vydání nového herního dobrodružství z světa Pána prstenů, jehož jsme se však měli tentokrát zúčastnit v roli Gluma. Hra The Lord of the Rings: Gollum měla totiž původně spatřit světlo světa již 1. září. Navíc jsou to jen tři týdny od prezentace Naconu, kde hra konečně představila svůj dlouho očekávaný gameplay. A právě to bude důvod odkladu, neboť se po uvedení nového traileru snesla vlna kritiky nejen na grafiku hry, jež by podle mnohých mohla „konkurovat“ hrám z éry PlayStation 2.
An important message. pic.twitter.com/s2UvhPfILF
— The Lord of the Rings: Gollum (@GollumGame) July 25, 2022
Vývojáři z Daedalic Entertainment ve svém prohlášení uvádějí, že hru odkládají o pár měsíců, aby přinesli ten nejlepší možný zážitek a stejně tak, aby naplnili očekávání hráčů, ale i vizi J. R. R. Tolkiena, ačkoli jím samotným nebyl tento příběh Gluma nikdy odvyprávěn. Otázkou je, co přesně bude v tomto případě znamenat uváděných „pár měsíců“ a zda se hry dočkáme ještě letos, tvůrci však pochopitelně slíbili, že o novém datu vydání budou informovat.
Hra přitom měla původně vyjít už v roce 2021, ale dlouho byla hrou „jakou svět neviděl“ a jakékoli pohledy na hru či informace byly značně omezené. Vydání do konce roku vyloučit nemůžeme, je ovšem dost možné, že tento odklad posune ještě dále i verzi pro Nintendo Switch, která už během původních plánů měla dorazit později než verze pro PC a konzole PlayStation a Xbox. Doufejme však, že vývojářům budou měsíce práce navíc stačit, aby hru k radosti hráčů vylepšili a tedy i vzdálili od podoby, kterou měla na již zmíněné prezentaci Nacon Connect. Tu si ostatně můžete připomenout ve videu níže, další informace o hře pak samozřejmě najdete v našem archivu.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Tu hru zkrátka nemají hotovou a ukázali gameplay nějaký alfa verze , tak jako u halo, aby něco ukázali a přitom věděli, že to nemají šanci stihnout jen zkrátka vydavatel tlačil at něco ukážou.. možná to ten odklad utvrdilo , ale zase hráči nejsou tak všemocní jak si myslí..
Je to pěkná představa, že se vše točí kolem hráčů a vývojáři kvůli nim odkládají hry, ale nemusí to být tak jak to vypadá, pač do toho nesvítíme jen se můžem domnívat
Ano řekli to po kritice , to ale neznamená, že by se to neodložilo i kdyby ta kritika nepřišla přece !
A u Halo tomu třeba nevěřím, tam bylo zcela zřejmý , že hra je v alfa verzi a není hotová a že to nestihnou jen ms musel něco prezentovat pač neměl vubec nic k nové konzoli, tak ukázal těžce rozpracovanou verzi hry kde to demo dali nějak do kupy..
Zaprvé když hru odložíte, budujete důvěru u hráčů, že hra dostane maximální péči.
Zadruhé je to marketing, je to výrazné připomenutí titulu, mnohem lepší než když vydáte dev blog post s nějakou novinkou.
Zatřetí, jim to dává možnost přehodnotit měsíc nebo rok vydání a adaptovat se na trh, aka chtěl jsem hru vydat v září, ale vlastně v září vychází WOW wotlk jako nejsubovanější expanze wowka ever ke které fanoušci pána prstenů mají velmi blízko . A další tituly XY.
Ta neupřímnost mě osobně hodně vadí, zneužívat se to začalo díky coronaviru, postřehl jsem to třeba u vyvojářů z Grinding gear co dělají na Path of exile 2. Borci z Australie kde s Covidem neměli jako studio skoro žadnej problém..
Ten byl oznámen v roce 2019 v krásným stavu s tím, že by beta mohla být třeba na konci roku 2020…
No jo, ale prej covid, ruská invaze, požáry borci v australském studio hrozně trpí… a hra nemá zatím ani datum beta verze s tím, že by mohla vyjít 2024… Přitom leaklo, že v roce 2019 měli dodělanej pouze 1 akt hry z 10, takhle se lže.
Komu ty odklady věřím je CD projekt, hráči nadhodnocené witcher 3 vychvalovali do nebes a padali na kolena, že vyvojáři lítali v oblacích jako neporazitelní a s přehnaným sebevědomím ani nevěděli v jakým průseru se nachazí..