Ředitelka oddělení vývoje ve společnosti Krafton poskytla rozhovor magazínu Games Industry a svými vyjádřeními mimo jiné reflektovala situaci kolem studia Tango Gameworks. Maria Park navazuje na nedávný rozhovor s generálním ředitelem Changhanem Kimem pro Game Developer a popisuje, jak Krafton uzavřené studio získal od Microsoftu, připomíná také značky, které byly součástí akvizice a odhaluje, že na pokračování rytmické akce Hi-Fi Rush se začalo pracovat nejméně půl roku před tím, než Microsoft přistoupil k restrukturalizaci a zavření hned čtyř svých studií.
V první řadě Games Industry připomíná, že portfolio herních studií už Kraftonu povážlivě narostlo. Pod jednou střechou se sešly týmy PUBG Studios, Bluehole Studios, RisingWings, Striking Distance, Dreamotion, Unknown Worlds, 5minlab, Neon Giant, Vector North, Relu Games, Flyway Games a Krafton Montreal. Studio Tango Gameworks je tedy 13. subjektem, kterým Krafton disponuje a další hybnou silou za budoucími projekty. Že mezi nimi má být pokračování Hi-Fi Rush, bylo zřejmé už z vyjádření původního zakladatele studia Šindžiho Mikamiho, který měl za to, že když nechá Tango pracovat na dalším dílu a odejde dělat další své hry jinam, bude jeho studio v bezpečí. Až nyní se ale k pokračování rytmické hry vrací Maria Park a přidává informaci, že na hře se v době rozpuštění studia pracovalo už půl roku.
"We have been looking into the Japanese market quite seriously since last year. It was hard to find small to medium-sized studios who are in pursuit of their own titles. [Tango Gameworks] was one of the rare opportunities"
– Krafton's Maria Parkhttps://t.co/Ijdja215aK— GamesIndustry (@GIBiz) October 1, 2024
„Když se podíváme na Tango Gameworks, všechny jejich hry jsou svým způsobem unikátní. Jejich filosofie a vývojářský um je v souladu s tím, co hledáme,“ řekla Maria Park na konto japonského studia. Dodala pak, že Hi-Fi Rush 2 byl už ve vývoji, když se Krafton o studio zajímal, což měla být i motivace, proč o akvizici usilovat. „Myslíme si, že můžeme v tomto odkazu pokračovat a nabídnout více kreativních možností, jak hru vylepšit,“ dodala Park. Vysvětlila také, že Hi-Fi Rush je důkazem, že Tango Gameworks může fungovat i bez kreativních vizí zakladatele Mikamiho a věří tomu, že pomyslné žezlo převezmou jiní, mladší vývojáři uvnitř studia.
Na tomto místě pak ještě potvrdila, že Hi-Fi Rush 2 není jediným projektem, na kterém Tango pracuje, ale z druhé strany připustila, že se chce značkou nadále zabývat. Dočkat bychom se mohli rozšíření prvního dílu, na kterém chce tým podle Park pracovat, a i proto vývoj pokračování zabere ještě nějaký čas. Výsledkem by měla být po všech směrech lepší hra, která zohlední i reakci hráčů a komunity obecně. Například v tom smyslu, že se už hráči nebudou pohybovat jen v prostorech továren, ale vyrazí do větších, otevřenějších lokací.