branding
Ghost of Yōtei, Sony Interactive Entertainment, Sucker Punch odhalil Ghost of Yōtei

Sucker Punch odhalil Ghost of Yōtei

Volně navazuje na Ghost of Tsushima. Odehrává se v roce 1603, duchem je bojovnice Acu

Zdroj: Sony
25. 9. 2024

Ačkoliv se noční přenos State of Play nesl v mírně ospalém duchu, Sony si přeci jen připravila velké překvapení na závěr. Bylo jím představení Ghost of Yōtei, volného pokračování oceňované hry Ghost of Tsushima od vývojářů ze studia Sucker Punch. Podle náznaků už bylo delší dobu zjevné, že se na nové hře pracuje, podařilo se ji však dokonale utajit a oznámení hry tak bylo po dlouhé době opravdu nečekané. Krátce po zveřejnění prvního traileru se navíc na blogu PlayStationu objevil kratší článek s prvními detaily, o které vás samozřejmě nemůžeme připravit.

Jak už odhalují první sekundy traileru, děj se odehrává necelých 300 let po událostech první hry, konkrétně v roce 1603. Název hry pak odkazuje na nové místo – okolí sopky Jótei, která leží na ostrově Hokkaidó a na první pohled byste si ji klidně mohli splést se sopkou Fudži. A aby změn nebylo málo, do hry už přirozeně nezasáhne Džin Sakai, ale bojovnice jménem Acu. To jsou základní stavební kameny očekávaného zážitku ze hry, která dorazí v zatím blíže nespecifikovaném termínu příští rok.

Vývojáři ústy komunitního manažera Andrewa Goldfarba dále uvedli, že rozhodně nechtěli zůstat stát na místě a hratelnost přirozeně posouvají novým směrem. „Abychom vytvořili něco nového, ale současně povědomého, zahleděli jsme se až za příběh Džina Sakaie a ostrova Cušima. Namísto toho jsme se soustředili na koncept ducha,“ uvádí zástupce Sucker Punch. Odkazuje tím na převážně záškodnický boj proti přesile na území, které je onomu duchovi důvěrně známo, což mu poskytuje výhodu a za určité konstelace se nepříteli může zdát jako něco nadpřirozeného.

Co se týče zmiňované lokace kolem sopky Jótei, vývojáři vysvětlili, že v roce 1603 šlo o území, které nebylo pod nadvládou Japonska, což by mohlo základem konfliktu. Komunitní manažer ale přirozeně nechtěl prozrazovat příliš, takže na důvody, proč o život hlavní hrdinky usiluje mnoho róninů, si musíme zkrátka počkat. Už nyní ale vývojáři potvrdili, že do hry zpracovaná oblast zahrnuje travnaté pláně, zasněžené tundry a mnohá nečekaná nebezpečí, kterým se budou muset hráči v kůži Acu postavit. Zapomenout prý ale máme na organizované samurajské klany z Cušimy, čeká nás patrně víc chaosu a o to větší nebezpečí.

Hra by měla excelovat i po technické stránce, protože podle zástupce studia jde o první hru od Sucker Punch, která vznikala přímo pro PlayStation 5. Svět by měl působit ještě živěji, dohlédneme v něm dál než v případě první hry a došlo například na kompletní přepracování denní i noční oblohy. Speciálně si pak lidé ze Sucker Punch dali záležet na animaci trávy a vegetace celkově, což podtrhují i záběry z výše přiloženého traileru. Na informace o nových herních mechanismech, vylepšení hratelnosti, zvířatech, která mají sehrát důležitou roli, nebo nových zbraní, prý ale bude dostatek času později.

Nahlásit chybu v článku

20

Napsat komentář

Další články
Nahoru