Vývojáři z Ubisoftu věnovali na své pondělní prezentaci velký prostor hře Star Wars Outlaws. To je pochopitelné s přihlédnutím k tomu, že hra už na konci léta vychází a je tudíž na místě oblažit hráče záběry, které by je mohly zlákat k předobjednávkám. Pokud vás však zajímá, jak se nové Hvězdné války hrají a jaký nabídnou zážitek, objevily se první dojmy od vybraných médií, jejichž redaktoři si mohli v průběhu uplynulých dní vyzkoušet demoverzi rozpracované verze. A nutno říct, že žádné velké nadšení nepanuje.
Ačkoliv se Star Wars Outlaws tváří jako pohledná hra, která navíc předkládá v rámci Hvězdných válek zajímavý příběh bez Síly a světelných mečů, řada magazínů ji označuje za zastaralou a možná až příliš jednoduchou. Jak shrnuje například příspěvek na diskuzním portálu Resetera, Eurogamer, IGN nebo Shacknews přirovnávají titul k Uncharted. To může znít jako lichotka, nesmělo by však dojít na poznámky, že vše ve Star Wars Outlaws působí zastarale. Britský Eurogamer vyjmenovává, že hra postrádá jakýkoliv osobitý styl, lesk nebo charakter. Magazín DigitalTrends pak přidává, že zastarale působí například srážení nepřátel jediným tlačítkem a design úrovní, který má údajně vyvolávat pocit, že takové hry jsme už hráli tisíckrát. Redaktor IGN si pak ve svém preview stěžuje na přemíru opakujících se postupů, které mají vyvolat pocit nebezpečí, jako je neustále se drolící zem či úchyty při zlézání skalisek. V kombinaci s nepřesným ovládáním to pak může vyvolávat nepříjemné situace či nutnost opakovat některé pasáže.
Rozhodně je ale na místě zmínit, že kritika napříč články nezní jednotně. Dalším novinářům, kteří si mohli demoverzi vyzkoušet, se zážitek líbil a je samozřejmě nutné podtrhnout, že se jednalo o demoverzi rozpracované verze hry. Když se proto magazín VGC ptal creative directora hry Juliana Gerightyho, jak by na kritiku reagoval, jednak zmínil, že ještě neměl čas se do preview začíst a jednak potvrdil, že srovnání s Uncharted ho těší. Dále pak vysvětlil, že na přípravu dema jednoduše nebylo dostatek prostoru kvůli nutnosti dokončit hru – to je ostatně častý a férový argument, který zazníval v minulosti obecně – plus se museli vývojáři zamyslet nad tím, jak demo koncipují. Protože stejnou ukázku poveze Ubisoft například na Gamescom, požadavkem bylo, aby vzniklo něco přibližně na 20 minut, co může univerzálně fungovat pro novináře i návštěvníky z řad veřejnosti. Jde podle Gerighty o jednohubku či předkrm hry, která se může roztáhnout na několik desítek hodin.
I o herní době pak Gerighty promluvil a uvedl, že od začátku mířili na metu 25-30 hodin. To ve finále znamená, že byste u hry mohli strávit až dvojnásobek času, pokud byste ji chtěli dohrát na sto procent, a to se zdá Gerightymu jako dostatečné.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Každopádne, ja len dúfam, že sa to ešte do vydania zmení a že to nebude až tak archaický zážitok. Na druhej strane – hra ktorá pôsobí ako to, čo sme už predtým 100x hrali, znie ako klasika od Ubisoftu 😀