Tom Clancy’s Splinter Cell (remake), Ubisoft, Splinter Cell prý není zrušen, vzniká na enginu Snowdrop

Splinter Cell prý není zrušen, vzniká na enginu Snowdrop

Informaci přináší Insider Gaming. Jde proti spekulacím, vydání má připadat na rok 2026

Zdroj: Ubisoft
11. 10. 2024
Název: Tom Clancy’s Splinter Cell (remake) Vývojář: Vydavatel: Žánr:
Tom Clancy’s Splinter Cell (remake)

Připomínat, v jakém stavu se momentálně nachází společnost Ubisoft, by bylo nošením dříví do lesa. Stav není uspokojivý, francouzský gigant v nedávné minulosti propouštěl zaměstnance, rušil vyvíjené projekty, odkládal hry a čelí setrvalému poklesu ceny akcií i spekulacím o možném prodeji či odchodu z burzy. Přesto ale stále Ubisoft sedí na hromadě slavných značek s velkým potenciálem, které se však nemusely delší dobu dočkat pokračování, jako například Splinter Cell. Nová hra, remake prvního titulu z roku 2002, byla oznámena už před třemi lety, ale v poslední době a zejména pak v souvislosti s propouštěním v torontské pobočce Ubisoftu, začali hráči pochybovat nad tím, jestli se titul stále vyvíjí a zda nebyl pozastaven či dokonce zrušen. Pozitivní informaci nyní přináší zpravidla velmi dobře informovaný magazín Insider Gaming a jeho redaktor Mike Straw, podle kterého se na Splinter Cellu stále pracuje a tuto zprávu doplňuje o několik drobných detailů.

„Remake Splinter Cellu se v Ubisoftu hýbe kupředu, a to navzdory spekulacím, že byla hra potichu zrušena,“ uvádí Straw vcelku jednoznačně s odvoláním na zdroje obeznámené situací kolem hry. Přidává také, že hra vzniká pod kódovým označením North a pohánět ji má engine Snowdrop, na kterém běží například Star Wars Outlaws, XDefiant nebo Avatar: Frontiers of Pandora. Jde o technologii, kterou vyvinulo studio Massive Entertainment pro The Division, od roku 2016 ale byla využívána i jinými studii uvnitř Ubisoftu.

Nad rámec opakování některých předchozích informací, které najdete ve článcích v našem archivu, pak Straw dodává, že podle jeho zdrojů by titul mohl dorazit v roce 2026, s ohledem na situaci v Ubisoftu ale v podstatě i na okolnosti vývoje videoher jako takové, však nelze termín brát jako závazný.

# akční # špionážní # stealth

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru