Prezentace State of Play, která druhému Silent Hill Transmisson předcházela, konečně odhalila datum vydání remaku Silent Hillu 2 – dočkáme se 8. října letošního roku. Vysílání Konami se nicméně bohužel nevěnovalo dalším projektům napojených na značku Silent Hill s výjimkou filmu Return to Silent Hill.
Prezentace hned v úvodu navázala na trailer představený na State of Play, kde současně zaznělo v úvodu zmíněné datum vydání. Komu to však nestačilo, mohl si udělat jasnou představu o tom, co vývojáři z Bloober Teamu s původní hrou udělali, jelikož divákům naservírovali přibližně 15minutový gameplay.
Vydatná ukázka navíc krásně prezentuje způsob, jakým se vývojáři rozhodli původní hru uchopit a přepracovat. Nechyběla tedy všudypřítomná hustá mlha, boj s monstry, průzkum prostředí, ale také setkání s Laurou. Díky tomu máme další ucelený pohled na cutscény, které zároveň doplňují seznámení s Marií a Angelou v traileru. Otázkou však zůstává, zda představenou vizi vývojářů podobně vnímají i fanoušci hry.
Z nehostinných ulic zahalených mlhou se James brzy dostane do útrob a chodeb, kde mlhu nahrazuje temnota a další nebezpečí. Velmi brzy tak dojde i na střet s některými ikonickými nepřáteli, v tomto případě konkrétně se sestřičkami. Dohadování se s Laurou nicméně předznamenává něco mnohem hrozivějšího, co se k Jamesovi blíží. Atmosféra se z ukázky zdá být dostatečně hutná, kupříkladu osvětlení scén je nicméně o poznání odlišnější než před lety.
Remake ovšem nemá jít nutně ve stopách originálu, koneckonců se vývojáři rozhodli hru zachovat věrnou svému původu, ale zároveň ji zpřístupnit modernímu publiku. Jak se jim to povedlo, to zjistíme už 8. října 2024, kdy se budeme moct do Silent Hillu vydat sami. Nelze ale bohužel nevidět, že fanoušci zůstávají v rozpacích a s prezentovanou verzí hry příliš spokojeni nebyli.
Další část přenosu byla věnována filmu Return to Silent Hill, o kterém opět promluvil režisér Christophe Gans. Na úvod složil poklonu prvním čtyřem dílům, povídání ale samozřejmě stočil ke druhému dílu, podle kterého vzniká i zmiňovaný film. Navazuje duchovně na první Gansův film z roku 2006, ale sám režisér potvrdil, že chtěl prohloubit celkový zážitek a nechat diváky odejit z kina ještě spokojenější. Film by měl být například velmi technický díky zapojení nových postupů, ale i mladých kameramanů a trikařů. Důležité také je, že tým, který stojí za filmem, má být podrobně obeznámen s původními hrami, takže by ve finále mohlo jít o filmo d fanoušků pro fanoušky.
Gans také mluvil o monstrech, které budou stejně jako v případě prvního filmu hrát tanečníci a akrobaté. Důležité je pro Ganse i zapojení skladatele Akiry Jamaoky, díky kterému má být zážitek kompletní. Kdy se filmu dočkáme, zatím ovšem odhaleno nebylo.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Oznámili asi 6 hier a teraz sa venovali len jednej a plus filmu. A mám z toho pocit, že ten film bude asi lepší ako tá hra. Aj keď ani ten film nebude veľdielo.
A čo sa týka samotnej ukážky z SH 2, tak grafika je super. Ale súboje, gameplay a hlavne animácie sú dosť také kostrbaté ako z hier z PS3 alebo prinajlepšom z PS4. Čiže zahrám si to, lebo ma to zaujalo. Ale nie animáciami a súbojmi, skôr príbehom a grafikou.