Už minulý týden se začalo mluvit o tom, že dosavadní ředitelka produkce v PlayStationu Connie Booth končí. Informaci přinesl vývojář David Jaffe, který měl zprávu zaslechnout od lidí pracujících v Sony, byť neznal bližší detaily. Spekuloval, zda byla Booth propuštěna, nebo odešla sama, na každý pád ale viděl její konec v Sony jako hotovou věc. Nyní ve vyjádření pro Axios společnost Sony odchod Booth potvrzuje a děkuje ji za dlouhých 34 let, po které byla v japonské firmě zaměstnaná.
In my @axios Gaming newsletter today, Sony confirms the exit of longtime head of internal production Connie Booth
"We’re thankful for Connie’s numerous contributions to the company and wish her the best in future endeavors."https://t.co/MWliXHuJP8 pic.twitter.com/k5sXjLjDwn
— Stephen Totilo (@stephentotilo) October 26, 2023
Jak Axios připomíná, Booth začala pracovat v Sony ještě před tím, než byl uveden první PlayStation a v průběhu let se i přímo podílela na vývoji některých slavných her a značek. Coby producentka měla na starost například Syphon Filter, hry ze série Ratchet & Clank, ale i novější projekty jako The Last of Us či Spider-Man od Insomniac Games. I proto platila za jednu z nejvýraznějších žen v celém odvětví a Sony ji za její práci děkuje. Mluvčí řekl magazínu Axios, že Booth osobně stála za úspěchem dnešního úspěchu PlayStation Studios a její vášeň měla údajně pozitivní dopad na celou řadu vývojářů.
Bohužel, žádné bližší informace – a zejména pak o důvodu odchodu – mluvčí Sony nepřidal. Stále tedy není zřejmé, zda Booth odchází do důchodu, nebo se bude snažit najít uplatnění jinde, je ale pravděpodobné, že se zprávu nakonec dozvíme. Sama Booth totiž ještě nezveřejnila žádný vzkaz na rozloučenou či vysvětlenou, takže nezbývá, než čekat. „Jsme vděční za příspěvek Connie k naší společnosti a přejeme ji vše nejlepší v její budoucnosti,“ uzavřel mluvčí pro Axios.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.