Ačkoli oficiální datum vydání zní až 2. února, v rámci včasného přístupu při zakoupení Deluxe edice se již první hráči pustili do hraní nového kousku od studia Rocksteady. Nejprve se tradičně dostalo na hráče na Novém Zélandu (a na ty, kteří se alespoň naoko dočasně stali Novozélanďany), ovšem radost ze hry jim dlouho nevydržela. Již hodinu po vydání a spuštění byli vývojáři nuceni vypnout servery kvůli závažné chybě, která způsobuje automatické dokončení hry hned po spuštění.
We’re aware that a number of players are currently experiencing an issue whereby upon logging into the game for the first time, they have full story completion.
To resolve this issue, we will be performing maintenance on the game servers.
During this time the game will be…
— Suicide Squad: Kill The Justice League (@suicidesquadRS) January 29, 2024
„Jsme si vědomi, že se množství hráčů v současnosti potýká s problémem, kdy dojde po prvním přihlášení do hry k dokončení příběhu. Abychom tento problém vyřešili, provedeme údržbu herních serverů“ stojí ve vydaném prohlášení. Během této doby je tedy hra nedostupná, přičemž vývojáři uvedli, že jim řešení bude trvat patrně několik hodin a že se znovu ozvou, až budou mít k celé situaci nějakou aktualizaci, a samozřejmě se za tyto komplikace omluvili. Prohlášení bylo vydáno v jednu hodinu našeho času a na řešení se v tuto chvíli podle všeho stále pracuje. Hráči na sociálních sítích podotýkají, že by k ničemu takovému samozřejmě nedošlo, kdyby nešlo o live service titul, zatímco majitelé Deluxe edice, která vyšla na 100 euro, pochopitelně nejsou spokojeni s tím, jakého startu se už někteří z nich (ne)dočkali. Není to však jediná věc, jež je momentálně hráči vytýkána.
V posledních dnech se internetem začaly z herních médií šířit zprávy, že řada z nich neobdržela přístup ke hře, což je v této chvíli i náš případ. Ti, kteří se ovšem ke klíči dostali, se nicméně stejně nedostali ke hře, neboť k zapnutí serverů došlo právě až dnes, kvůli čemuž nejsou v tuto chvíli k dispozici žádné recenze s padnutím embarga a předběžným vydáním hry, jak například na Forbes informoval Paul Tassi. Konkrétně pak magazín IGN uvedl, že recenzi nepřinese kvůli tomu, že jim byla ze strany Warner Bros. zamítnuta žádost o klíč z důvodu kritického preview, které ke hře nedávno připravili. To naopak někteří fanoušci kvitovali s povděkem a souhlasili s tím, že by nemělo IGN hru pokrývat kvůli šíření nenávisti a že by si hráči měli udělat názor na hru sami, ne z recenzí. Bez ohledu na IGN celá situace kvůli recenzím na mnoho hráčů působila jako snaha studia, či možná spíše Warner Bros. o pozdržení hodnocení kvůli možnému neuspokojivému stavu hry, který byl ostatně v poslední době často diskutován.
Aby toho nebylo málo, ke slovu se nyní přidali i odpůrci neoblíbené ochrany Denuvo. Krátce před vydáním se na stránce hry na Steamu objevila informace, že Suicide Squad: Kill the Justice League „využívá DRM třetí strany: Denuvo Anti-Tamper“. Podíváme-li se do databáze SteamDB, zjistíme, že byla ochrana dle záznamů přidána 20. ledna, přičemž toto zjištění některé rozhodně nepotěšilo. Vzhledem k tomu, že jde o live service titul, se někteří ptají, zda je tato protipirátská ochrana opravdu nutná, na tomto místě se proto hodí připomenout, že je plánován i offline režim.
Suicide Squad: Kill the Justice League oficiálně pro všechny vychází na PC, PlayStation 5 a Xbox Series 2. února 2024, majitelé Deluxe edicí mají přístup do hry o 72 hodin dříve. Až tedy opět začnou fungovat servery, přesněji řečeno. Více informací o hře naleznete jako vždy v našem archivu.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.