Jason Schreier přišel s další zajímavou novinkou, která se tentokrát týká vyhlíženého GTA VI, ale i toho, co se v poslední letech děje uvnitř Rockstar Games, kde měla údajně panovat špatná firemní kultura. Kromě poměrů ve společnosti ovšem přináší i detaily o chystaném pokračování série Grand Theft Auto, jehož hrdinkou by měla podle jeho informací být žena. Hra samotná by pak měla být umírněnější, minimálně co se týče humoru, který se bude v některých ohledech držet zkrátka.
GTA VI by se mělo vyhnout vtipkování a zesměšňování marginalizovaných skupin a celkově by mělo být „citlivějším“.
Hra má nabídnout hned dvě hratelné postavy, přičemž jednou z nich má být žena latinskoamerického původu. Ačkoli to není vyloženě zmíněno, druhým protagonistou by měl být muž, neboť Schreier obě hratelné postavy přirovnává ke slavné zločinecké dvojici Bonnie a Clyde. Příběh by se měl odehrávat ve fiktivní verzi Miami, proto nelze ani vyloučit možný a mnohými fanoušky vysněný návrat do Vice City, jemuž bylo právě Miami předlohou. Otázkou je ovšem jistý druh humoru, který celou sérii odjakživa provází – společně se změnou firemní kultury se dost možná změnil i přístup k této důležité součásti hry. Vývojáři zpětně odebrali některé vtipy z GTA V a GTA VI by se mělo vyhnout vtipkování a zesměšňování marginalizovaných skupin a celkově by mělo být „citlivějším“.
Rockstar Games has spent the last four years overhauling its culture and working to become a kinder, more progressive company. But what does that actually look like? And what does it mean for the company’s next game, Grand Theft Auto VI? My latest feature: https://t.co/8VlTh63uNm
— Jason Schreier (@jasonschreier) July 27, 2022
Vývoj nového GTA je podle Schreiera, respektive lidí, kteří se mu svěřili, pomalejší, než se očekávalo. Na vině je pandemie i změny ve studiu, které však podle zaměstnanců byly užitečné a společnost je nyní příjemnějším místem pro práci. Změna kultury ve studiu měla nicméně vliv i na předchozí titul GTA V a i na GTA: Online. S posledním vydání GTA V vývojáři v tichosti ze hry odstranili transfobní vtipy a provedli několik dalších úprav, v případě GTA: Online pak po smrti George Floyda a následných protestech nedošlo k přidání plánovaného módu Cops ‚n‘ Crooks, který podle vedení nebylo vhodné vydávat s ohledem na tehdejší atmosféru ve společnosti a narůstající nedůvěru k americké policii.
přičemž se dnes má jednat o fiktivní verzi Miami a přilehlé oblasti, což opět přiživuje spekulace, že bychom se mohli vrátit do Vice City.
Samotné GTA VI ale veškeré změny ovlivní coby budoucí titul nejvíce. Vývoj má být zproštěn povinných přesčasů a tzv. „pochodů smrti“, jež vývojáři zmiňovali v souvislosti s Red Dead Redemption 2, kde byly zvykem 100hodinové pracovní týdny, nebo i Max Payne 3. To se odrazilo i na původních značně ambiciózních plánech, díky nimž mělo být šesté GTA mnohem větší než jakákoli předchozí hra v sérii. V rámci projektu s označením „Project Americas“ mělo být cílem zpracovat velké kusy území Severní i Jižní Ameriky, to se časem začalo osekávat, přičemž se dnes má jednat o fiktivní verzi Miami a přilehlé oblasti, což opět přiživuje spekulace, že bychom se mohli vrátit do Vice City. Hra by ovšem měla být pravidelně aktualizována a doplňována o nový obsah, a to jak o nové mise, ale i nové lokace a oblasti.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Další problém je konzolizace, kdy takový RDR2 pro mě pohřbil příšerný gunplay, tupá AI…
To jsou větší problémy, než nedostatek LGBT, feminizace a podobných novodobých ideologických vystrelku.
Asi nechcete skončit, jako smetánka České herní žurnalistiky.
dobré je, že se i běžný normík začíná probírat a čím dál víc woke marxistických projektů kolabuje, popřípadě lidi dávají peníze do non-woke projektů, protože ve výsledku platí, že tito levicoví fanatici nejsou nic víc, než vlivná uřvaná privilegovaná menšina.
Co se týče tématu, tak dobrý úkaz je Last of Us „Remake“, kdy i normíci začínají cítit, že dva litry za reskin by pro jejich peněženky bylo moc.
Jinak děkuji za osvětlení, kdo Schreier je, že tu kvůli němu udělaj článek je jen další sonda toho, jak moc woke a leftist Česká herní žurnalistika je.
Na konkurenčním webu mi taky tvrdili, že jde politika mimo ně a ejhle, po 24.2. začali sypat jeden UA článek za druhým, dále následovaly články ohledně dezinformací, které na herním magazínu nemají co dělat. A už byli profláklí coby woke herní pořad, který k tomu celé léta směřoval. Byl jsem zabanován za základě myšlenek, kteří si mnozí vzali jako za politické, ale to už jsem psal v odstavci nahoře.
Nechovám k vám žádné emoce coby k redakci, snažím se jen číst články. Na ostatní obsah stejně nemám čas. Ten pořad, co jsem sledoval předtím, jsem sledoval dlouhých dvanáct let. A po dvanácti letech mi ukázali tohle. Takže předem přijměte mou omluvu, jestli jsou mé odpovědi poněkud chladné, ale teď si zachovávám odstup vůči těm, kteří se ukázali, čím na konci ukázat chtěli.
Redakce: Dělejte svou práci dál a nenechte se otrávit podobnými komentáři. I v tak malém týmu odvádíte nejlepší práci v ČR. Snad dva tři roky jsem tu nediskutoval, ale ti bojovníci za staré dobré hodnoty, co v poslední spamují pod články trochu se týkající politiky (ty ženské ve Fifě apod.), mě pobudily ze zimního spánku.
I já chci číst objektivní zpravodajství a subjektivní recenze a dojmy z her, ale zatím jste se podle mě takovému nastavení nezpronevěřili. Games, kde je polovina redakce evidentně vyhořelá, se už nedá číst. A ostatní herní weby ani neumí pořádně česky. U vás si sedly forma i obsah. 👍
„Dobrý den, mohl bych si prosím půjčit vaši koloběžku?“
„Ale zajisté, zaparkuje mi ji potom, prosím, a označte v aplikaci abych ji našel.“
„Přeji krásný zbytek prosluněného pride dne.“