Rytmická hudební hra Hi-Fi Rush sbírá nadšené recenze a ohlasy a chlubí se skvělými prodeji i přes to, že je součástí Game Passu. Nečekané vydání a kvality tituly zaujaly velké množství hráčů, spekuluje se o silném kandidátovi na GOTY a někteří už se dokonce dovolávají pokračování. Tento zájem samozřejmě těší i tvůrce hry, ale ten by měl v tuto chvíli s Hi-Fi Rush trochu jiné plány, ačkoli se na ničem konkrétním zatím ještě nepracuje, což není pár dní po vydání příliš překvapivé.
Hi-Fi Rush’s director @johnjohanas would love to see a TV show adaptation some day. „A TV show sounds really cool…“https://t.co/kwL5vcRnRA pic.twitter.com/jKmHtii0oU
— MinnMax (@MinnMaxShow) January 31, 2023
Režisér hry John Johanas se v obsáhlém rozhovoru pro MinnMax rozpovídal o všemožných tématech. Promluvil například o úplném začátku celého projektu a prvním konceptu, u něhož se sešel pouze on s programátorem, postupně na to začali nabalovat vizuální styl a řešili technologické záležitosti, které pro ně byly zásadní, například snímkovou frekvenci, která musela podporovat mechanismus rytmu, ale například i to, jak netrestat hráče za chyby, ale dovolit si hru užít všem, přičemž má pocit, že tento přístup je pro všechny lepší.
Vzhledem k tomu, že takovou hru by od Tango Gameworks málokdo čekal, došlo i na téma toho, jak hru nabídli Šindži Mikamimu, který je měl nakonec značně podporovat. Bylo to po dokončení Evil Within 2, kdy cítili, že přišel čas na podobný projekt, protože nechtěli být navždy zaškatulkování, navíc když už vznikalo Ghostwire: Tokyo. Proto Johanas připravil koncept a obával se i přístupu Bethesdy. Ke schválení nedošlo hned a bylo nutné nejprve vytvořil prototyp, přičemž už tehdy se jim víceméně povedlo vyladit výtvarný styl, u kterého nakonec i skončili. Bethesdě se to nakonec zalíbilo, i díky oné nečekanosti ze strany Tango.
Dalším tématem byla inspirace. Johanas přiznal, že v prvním pitch dokumentu dokonce byl i obrázek Scotta Pilgrima, přičemž další inspirací měl být i film Soumrak mrtvých, přesněji jeho bojová scéna v baru, která byla sladěná s písní Don’t Stop Me Now od Queen. Dalším důležitým zdrojem inspirace byl i animovaný film Spider-Man: Paralelní světy (Into the Spiderverse), právě kvůli audiovizuální stránce, odkud si půjčili například i prostřihy do 2D nebo komiksové vsuvky. Dále se objevuje celá řada narážek a easter eggů na 90. léta, kupříkladu Vandelay Industries je skutečně odkazem na Show Jerryho Seinfelda, o Twin Peaks snad ani nemůže být pochyb a ve hře se též po domluvě se Square Enix vzdává pocta sérii Xenogears.
V závěru rozhovoru byl nicméně dotázán, zda by se raději pustil do pokračování, nebo do seriálové adaptace. Johanas odpověděl, že by raději viděl seriál založený na Hi-Fi Rush, protože to zní skvěle. Jedním dechem nicméně dodal, že v tuto chvíli nic takového nevzniká. Kromě toho, že hra vyšla před týdnem, navíc nikdo ani nečekal, jaký poprask a ohlas hra vzbudí, proto nikdo tak daleko neuvažoval a nepřemýšlel. V tomto ohledu zatím Tango Gameworks příliš do budoucna nehledělo, ale co není, může samozřejmě být.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.