branding
Prince of Persia: The Sands of Time Remake, Ubisoft, Remake Prince of Persia: The Sands of Time budí rozpaky

Remake Prince of Persia: The Sands of Time budí rozpaky

Jordan Mechner je zřejmě spokojený. Novinka ukrývá klasiku z roku 1989. Nestojí plnou cenu

Zdroj: Ubisoft
11. 9. 2020

Ubisoft oficiálně představil spekulovaný remake hry Prince of Persia: The Sands of Time. Titul míří na PC, PS4 a Xbox One a vyjde 21. ledna příštího roku. Bude se prodávat za nižší cenu odpovídající 40 dolarům. Třeba na českém PlayStation Storu i Xbox Storu stojí 1099 korun. Nadále se přitom spekuluje, že by se časem hra mohla objevit i na Switchi.

Hlavní roli prince si zopakuje herec Yuri Lowenthal, který propůjčil hrdinovi svůj hlas už v roce 2003.

Pracují na ní indická studia Ubisoft Pune a Ubisoft Mumbai. Ta předtím pomáhala s hrami jako Just Dance nebo Steep a Princ je prvním projektem, který vedou. Autoři slibují přepracovanou grafiku, souboje, ovládání i kameru. Hráči si ale budou moci vybrat mezi klasickým fungováním a tím modernizovaným. Velké péče se dočkaly zejména filmečky, které vznikly s pomocí technologie performance capture.

Hlavní roli prince si zopakuje herec Yuri Lowenthal, který propůjčil hrdinovi svůj hlas už v roce 2003. Nová herečka Supinder Wraich dabuje princeznu Farah. Prostřednictvím hry bude možné odemknout i úplně první díl série z roku 1989. A nejde prý o jediné podobné překvapení. Stejně jako v originálu je samozřejmě klíčovou funkcí hry manipulace s časem, okolo níž se točí také celý příběh.

Samotný autor Prince Jordan Mechner prozradil dodatečně na svém blogu další zajímavosti. Remake označuje za věrný a pracuje se na něm dva roky. Sám se vývoje aktivně neúčastní, ale je s autory v kontaktu a ti se ho hned na začátku zeptali, co by mohli vylepšit nebo změnit, z čeho musel původní tým slevit.

Poslední build si podle svých slov Mechner vyzkoušel minulý týden a nevypadá to, že by byl výsledkem zklamaný. Oproti původní verzi si přál vylepšit filmečky, které v roce 2003 na rozdíl od scénáře nebo dabingu nedosáhly kvalit, které si vysnil. Proto dal vývojářům nové verze nějaké poznámky.

Fanoušci nejsou z remaku příliš nadšení

Autoři remaku se podle něj pokusili modernizovat zážitek podle vkusu současného publika, ale tak, aby se nezpronevěřili originálu a vzpomínkám na něj. Podle Mechnera se jim to povedlo. Příběh, hratelnost, level design a dialogy jsou věrné předloze, přestože tým využil nový engine.

Nezbývá než dodat, že přes všechny sliby o plnohodnotném remaku pro novou generaci a modernizovanou grafiku nejsou fanoušci z dlouho očekávaného comebacku příliš nadšení. Za připomenutí stojí i nedávno odhalený starší zrušený pokus o návrat série Prince of Persia s podtitulem Redemption. Ubisoft Montreal to s ním zkoušel přibližně před 10 lety.

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Další články
Nahoru