Petr Strecker se po našem streamu ujal nové strašidelné akce Slitterhead a společně se Zdeňkem v recenzi probere, jak se debut týmu Bokeh Game Studio povedl. Tenhle projekt jsme sledovali do samého začátku a hodně se nám líbil. Ostatně sešli se u něj původní autor prvního Silent Hillu Keiičiro Tojama a dvorní skladatel hororové ságy Akira Jamaoka. Jak se ale ukázalo, ani dream team někdy stačit nemusí. Podívejte se na naši videorecenzi.
Systém převtělování do jiných postav vnáší do hratelnosti dávku variability
Plochý a nezábavný soubojový systém
Jednolitá náplň misí a nevyužité herní mechanismy
Těžkopádné ovládání a nevyzpitatelná kamera
Technická zastaralost grafiky, obzvláště viditelná na postavách
Koncepce postavená na opakovaném navštěvování úrovní
Nezáživnost hlavních postav a jejich využití
Setkání vývojářských legend možná nedopadlo podle představ všech zúčastněných, ale navzdory repetetivní hratelnosti a mělkosti herních prvků získává Slitterhead plusové body za fajnově potemnělý příběh, vlastní ztvárnění světa a stylový hudební podkres. Největším prohřeškem hry je ovšem skutečnost, že není dostatečně ujetá na to, aby se kolem ní utvořil vlastní kult.
Po prvých traileroch to nepôsobilo práve najhoršie a keď je to od tvorcu Silent Hillu, čakal som slušnú hru. Potom prišiel gameplay trailer a začal som cítiť prúser. No a tak to aj dopadlo, očividne 😀