branding
Slitterhead, Bokeh Game Studio, Recenze Slitterhead

Slitterhead

Novinka má atraktivní svět, ale setkání vývojářských legend nakonec nedopadlo na jedničku

Zdroj: Bokeh Game Studio
27. 11. 2024
Název: Slitterhead Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , Recenzovaná verze: PlayStation 5 Žánr: , Datum vydání: 8. 11. 2024

Petr Strecker se po našem streamu ujal nové strašidelné akce Slitterhead a společně se Zdeňkem v recenzi probere, jak se debut týmu Bokeh Game Studio povedl. Tenhle projekt jsme sledovali do samého začátku a hodně se nám líbil. Ostatně sešli se u něj původní autor prvního Silent Hillu Keiičiro Tojama a dvorní skladatel hororové ságy Akira Jamaoka. Jak se ale ukázalo, ani dream team někdy stačit nemusí. Podívejte se na naši videorecenzi.

Slitterhead

  • Souznění tajemnosti, děsu a ztřeštěnosti příběhu
  • Hudba i ambientní ozvučení světa
  • Vizuální design monster a atmosféra Kowlongu
  • Systém převtělování do jiných postav vnáší do hratelnosti dávku variability
  • Plochý a nezábavný soubojový systém
  • Jednolitá náplň misí a nevyužité herní mechanismy
  • Těžkopádné ovládání a nevyzpitatelná kamera
  • Technická zastaralost grafiky, obzvláště viditelná na postavách
  • Koncepce postavená na opakovaném navštěvování úrovní
  • Nezáživnost hlavních postav a jejich využití
Setkání vývojářských legend možná nedopadlo podle představ všech zúčastněných, ale navzdory repetetivní hratelnosti a mělkosti herních prvků získává Slitterhead plusové body za fajnově potemnělý příběh, vlastní ztvárnění světa a stylový hudební podkres. Největším prohřeškem hry je ovšem skutečnost, že není dostatečně ujetá na to, aby se kolem ní utvořil vlastní kult.
4 Verdikt

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Další články
Nahoru