branding
Proč jsou hry mainstream, ale psaní o nich nikoliv (Premium)

Proč jsou hry mainstream, ale psaní o nich ne (Premium)

Hrát hry ještě neznamená, že se o ně zajímáte. Mohou to ale změnit tradiční média?

Zdroj: Lidové noviny

Jako téma dalšího prémiového videa jsme si dovolili vybrat to, které minule jen o kousek neuspělo v pravidelné anketě. Vrátili jsme se k otázce, proč jsou hry dnes považované za mainstreamový prostředek zábavy, ale proč se nedostávají do mainstreamových médií. Případně jak dlouho ještě potrvá, pokud tedy vůbec někdy dojde ke změně, že budou herní média považována za tak úzce profilovaný tok informací, oslovující jen marginální počet těch, kdo hrají hry.

Pokud chcete taková videa také sledovat, stačí se přihlásit k předplatnému na YouTube. Vydáváme je jednou týdně.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru