Prison Architect 2 se zřejmě přiblížil ke svému oznámení

Prison Architect 2 se zřejmě přiblížil ke svému oznámení

Na náznaky z květnového traileru nyní navazuje zápis v databázi korejské ratingové komise

Zdroj: ilustrační foto, Paradox Interactive
25. 11. 2023

Před dlouhými osmi lety uvedli vývojáři ze studia Introversion Software hru Prison Architect, kolem které se následně vytvořila početná komunita fanoušků a díky mnoha modifikacím a příkladné péči vývojářů je titul živý dodnes. V roce 2019 nicméně vývojáři prodali značku společnosti Paradox Interactive, která k vývoji posunula tým Double Eleven a bylo zřejmé, že ne jen kvůli údržbě. Tyto domněnky potvrdil trailer zveřejněný letos v květnu, kterým dávali vývojáři na vědomí, že už nepřidají pro původní hru žádný další update, a když v závěru krátkého videa doslova vyskočila trojrozměrná postavička z obvyklých 2D panáků, bylo zřejmé, že se v Double Eleven pracuje na pokračování.

Celý rok však bylo ticho, které ale v těchto dnech konečně protnul objev fanouška z Twitteru s přezdívkou Kurakasis. Všimnul si totiž, že dosud oficiálně nezmiňovaný Prison Architect 2 prošel procesem udělení ratingu v Jižní Koreji, což by mohlo naznačovat blížící se oznámení na některé z nadcházejících akcí. Ze screenshotu databáze, který Kurakasis pořídil před tím, než byla příslušná stránka odstraněna, vychází najevo, že hodnocení hry proběhlo 23. listopadu, jde skutečně o titul od Paradoxu, ale z druhé strany není v záznamu uveden onen věkový rating. Buď jak buď, můžeme se domnívat, o hře uslyšíme například na The Game Awards, ale stejně tak například během chystané PC Gaming Show: Most Wanted, naplánované na 30. listopadu.

Na konto chystané hry však zákonitě nemůžeme přidat nic dalšího, nepočítáme-li naznačenou úvahu, že by pokračování mohlo opustit 2D zpracování a nabídnout trojrozměrný pohled. Neočekáváme ale, že by se cokoliv zásadního měnilo na oblíbeném konceptu nebo že by se vývojáři snažili titul příliš rozšiřovat. Právě ve snadné uchopitelnosti, ale také přiměřené hloubce tkví kouzlo původní hry, takže by bylo přinejmenším nešťastné snažit se komunitu stáčet jiným směrem. Osobně se ale rád nechám překvapit, už jen proto, kolik hodin jsem ve věznících strávil. Těch virtuálních, samozřejmě!

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru