Podobně jako po formálním oznámení remaku Silent Hillu 2 i další přenos věnovaný konkurenční hororové sérii Resident Evil přinesl s odstupem času nová zjištění, odhalení a porovnání. Takže se k této akci vrátíme a zaměříme se především na remake Resident Evilu 4, který se momentálně těší největší pozornosti, pokud jde o strašení v podání Capcomu.
V rozhovoru pro magazín IGN prozradil producent Jošiaki Hirabajaši, že nová verze skoro vůbec nespoléhá na polarizující quick-time eventy. Neznamená to prý, že by v ní nebyly žádné, ale rozhodně nemají být uprostřed cut scén. Celý tým se prý velmi soustředí na to, aby QTE implementoval správně.
V rozhovoru pro PC Gamer zase Hirabajaši slíbil, že remake bude přibližně stejně dlouhý jako originál. Může se to zdát být jako samozřejmost, ale není, jak ukazuje remake RE3. Právě z něj a zpětné vazby se Capcom poučil, protože zkrácená herní doba ani obsahové střihy se fanouškům nelíbily. Jinak povedené hře to ublížilo.
Hned na začátku vylepšování RE4 se podle Hirabajašiho vývojáři podívali na to, co se lidem líbilo na remaku dvojky a trojky a co naopak nikoli. Tým tak věděl, že by se měli v tomto smyslu víc držet předlohy. Stojí za připomenutí, že Resident Evil 4 zabral alespoň 15 hodin, ale při snaze zkompletovat úplně vše to klidně mohl být dvojnásobek, uvádí databáze HowLongToBeat.
Stejně jako v případě Silent Hillu 2 i pro Resident Evil 4 se objevilo na YouTube kanálu ElAnalistaDeBits nové srovnávací video, které vedle sebe staví původní a novou verzi. Má skoro 12 minut a znovu jde o poctivé porovnání všech možných aspektů. Není to ostatně poprvé, kdy se na tomto kanálu objevuje komparace remaku a originálu RE4. Jen zalovte v jeho archivu, najdete víc užitečných videí.
Za pozornost stojí i zveřejněné hardwarové nároky remaku Resident Evilu 4, které jsou identické jako u Resident Evilu Village. Pokud jste hráli poslední díl, máte tak představu, co můžete ve smyslu výkonu od vaší konfigurace očekávat.
V rozhovoru pro magazín Noisy Pixel zase Hirabajaši prohlásil, že remake Resident Evil – Code: Veronica nemůže vyloučit, pokud se naskytne příležitost, ale v tuto chvíli Capcom nemá pro tento projekt žádné konkrétní plány. Code: Veronica vyšel v roce 2000 nejprve na Dreamcast a později dorazil také na další platformy. Jedná se o projekt, který momentálně skloňují fanoušci nejčastěji, pokud jde o možné remaky.