branding
Everwild, Xbox Game Studios, Pohádkový Everwild od studia Rare měl být restartován

Pohádkový Everwild od studia Rare měl být restartován

Magazín VGC tvrdí, že hra nevyjde dřív než v roce 2024. Zřejmě i proto jsme ji na E3 neviděli

Zdroj: Microsoft
15. 6. 2021
Název: Everwild Vývojář: Vydavatel: Platformy: ,

Respektovaný magazín Video Games Chronicle dnes přinesl zprávu o vývoji stylizované pohádkové hry Everwild. S odvoláním na zdroje blízké studiu Rare, které titul představilo na akci XO19, mluví o restartování celého vývoje a významném interním odkladu přinejmenším na rok 2024. Informace má zároveň odpovídat na otázku, proč se Everwild neobjevil na prezentaci Microsoftu v rámci letošního digitálního ročníku veletrhu E3, bez ohledu na to, že zmiňované studio svůj segment na konferenci mělo a odprezentovalo lákavou ukázku z nového licencovaného rozšíření pro Sea of Thieves s postavami z filmové série Piráti z Karibiku. Absence Everwild byla zarážející proto, že jsme mohli hru sledovat loni v červenci a nic nenasvědčovalo tomu, že se vývoj potýká s jakýmikoliv problémy, opak má být ale pravdou a hra údajně hledá novou identitu.

Do aktuálního stavu se měl Everwild dostat po odchodu Simona Woodroffa, který v uplynulých letech celý projekt vedl. Vývojáři měli údajně zpochybnit nastolenou vizi a pustit se do přepracovávání herního designu i celého konceptu. Současně s tím mělo dojít ke změnám na dalších vedoucích pozicích a pod vedením designéra Gregga Maylese teď hra vzniká znovu od nuly. To mělo redakci VGC potvrdit hned několik lidí obeznámených s vývojem Everwildu, kteří o nové verzi mluví jako o úplně nové, resp. kompletně změněné. Na druhou stranu by to ale projektu mohlo prospět, uvážíme-li, že Gregg Mayles je jeden z nejoceňovanějších veteránů Rare, který stojí za tituly jako Donkey Kong Country, Banjo-Kazooie, Viva Pinata nebo Sea of Thieves a mohl by do nového projektu výrazněji otisknout stopu studia Rare.

Podle dalších anonymních zdrojů měl mít malý tým Everwildu problém zejména s definicí hry a jasnějším vedením, bez ohledu na výrazný umělecký styl a krásný hudební doprovod.

Že se Mayles na projektu podílí, potvrdila oficiálně také výkonná producentka Louise O’Connor, která ve svém vyjádření naznačila, že tým pokračuje ve formování kouzelného dobrodružství a zůstává plně soustředěno na vývoj hry s unikátním světem. „Greg Mayles se k nám na konci loňského roku připojil coby creative director a tým nikdy nepůsobil silněji. Od té doby, kdy jsme Everwild ukázali hráčům jsme významně postoupili na všech frontách,“ dodává O’Connor. Sama však změny ve vizi či konceptu nezmiňuje a tvrzení magazínu VGC tudíž nelze ani vyvrátit, ani potvrdit. Posílit jej však může tvrzení novináře Jeffa Grubba, který rovněž zmínil, že zaslechl cosi o prodloužení vývoje hry navzdory předchozím očekáváním.

Podle dalších anonymních zdrojů měl mít malý tým Everwildu problém zejména s definicí hry a jasnějším vedením, bez ohledu na výrazný umělecký styl a krásný hudební doprovod. Ve videích jsme mohli sledovat titul, který mohl být výpravnou pohádkovou third person akční adventurou s božími prvky, o takhle detailním konceptu ale mluví opět pouze oslovení vývojáři a nutno podotknout, že z videí bylo přinejmenším obtížné odhadnout, v co přesně se Everwild formuje. Problém s tím ale měli mít v loňském roce i sami vývojáři – jmenovitě šéf studia Craig Duncan, který v rozhovoru pro Polygon otevřeně přiznal, že spíš než mluvit o něčem, o čem ještě není připraven poskytnout bližší detaily, to radši nebudou mluvit vůbec. „Jedním z důvodů, proč o Everwild nemluvíme, je pocit, že před sebou máme ještě hodně práce. Stále si jen hrajeme s nápady a hratelností,“ řekl Duncan a přislíbil, že až nastane ten správný čas, všechno se dozvíme. Tedy až na to, že čekat budeme muset s největší pravděpodobností mnohem déle, než jsme původně mysleli.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru