branding
Zaklínač (Projekt Sirius), CD Projekt, Podle inzerátů bude příští Zaklínač stylizovanou akcí

Podle inzerátů bude příští Zaklínač stylizovanou akcí

Studio Molasses Flood pracuje na hře s třídami hrdinů, PvE prvky a sociálními funkcemi

Zdroj: ilustrační foto, Epic Games
31. 1. 2023
Název: Zaklínač (Projekt Sirius) Vývojář: Vydavatel: Žánr:

Loni v říjnu vyšlo najevo, že společnost CD Projekt RED nepracuje jen na jedné hře vycházející ze světa Zaklínače. Kromě prvního dílu nové trilogie došlo na oznámení projektu s pracovním oznámením Canis Majoris, ze kterého se vyklubal remake prvního dílu původní ságy o Geraltovi. A pak tu byl Sirius, další projekt, který vzniká v bostonském studiu The Molasses Flood, ale dosud nebyl oficiální cestou představen. Jediné, o čem se v souvislosti s tímto titulem mluvilo, byl trochu jiný přístup, zaměření na širší publikum a kombinace singleplayerového a multiplayerového přístupu. Víc jsme dosud nevěděli a situace se stále příliš nemění, přesto nyní fanoušci poukazují na to, že zmíněné studio shání nové zaměstnance a právě v inzerátech přidali několik detailů, které pomáhají načrtnout, co v The Molasses Flood vlastně vzniká.

Pracovních nabídek si všimnul uživatel Redditu s přezdívkou Awkward 96 a postupně sdílel odkazy vedoucí k inzerátům na vedoucího scenáristu a následně designéry herního světa, multiplayeru, soubojů a technického pozadí nového titulu. Pozice samy o sobě toho příliš neříkají, v popisech pracovní náplně ale padají zmínky o stylizované grafice, kooperaci i soubojích podle pravidel PvE nebo systému tříd. Znamenalo by to, že projekt Sirius může být akcí například v duchu Monster Hunter Rise, kterou můžete hrát pohodlně o samotě, ale stejně tak i s partou přátel. Sktuečnost, že by se nemělo jednat jen o bezduché souboje s monstry, naznačuje také inzerát na scenáristu, který by se měl starat o přípravu větvícího se vyprávění a dohlížet na filmečky nebo dabing. Pozice technického designéra pak s sebou přináší příslib procedurálně generovaných systému, což nemusí být a priori špatně, aplikují-li se třeba na dungeony nebo skladbu monster v jednotlivých questech.

Stylizovaná grafika pak naznačuje, že projekt Sirius nepůjde ve šlépějích dalších projektů ze světa Zaklínače, čemuž odpovídá i dříve komunikovaná snaha oslovit širší publikum. Těžko ale soudit, kam až bude chtít CD Projekt zajít a zda ze hry bude spíše zmiňovaný Monster Hunter nebo hra s tak výraznou grafikou jako třeba Fortnite. Přesto ale obdobný přístup může slavit úspěch, samozřejmě za předpokladu, že CD Projekt doručí svým hráčům dostatek her, které sami „chtějí“ a nesou přímý odkaz minulosti herního Zaklínače. To by však s ohledem na novou trilogii a remake prvního dílu neměl být vážnější problém.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru