Zatímco vyhlížíme novinky ohledně hned několika nadcházejících a s největší pravděpodobností i dalších chystaných her ze série Assassin’s Creed, na internetu se naopak objevilo něco z minulosti. Konkrétně jde o záběry z prototypových verzí hned ze čtyř starších her, a to Assassin’s Creed III (2012), Assassin’s Creed IV: Black Flag (2013), Assassin’s Creed Syndicate (2015) a na závěr i z Assassin’s Creed Origins (2017), ve dvou případech jsou zde ještě použity původní pracovní názvy.
Pět krátkých klipů bylo nahráno 7. dubna uživatelem TheSUNYPurchaseSunniShia na web internetového archivu archive.org, kde je lze v tuto chvíli všechny zhlédnout. Ačkoli neukazují nic zásadního, přesto je zajímavé si prohlédnout jednotlivé hry v různých raných fázích vývoje. A nutno říct, že vývojáři v Ubisoftu evidentně od samého začátku věděli, co přesně je jejich cílem. První video pochází z roku 2010 a zachycuje třetí díl v rané preprodukční fázi, jak udává samotný název souboru. Zde vidíme Connora na rozpracované lodi uprostřed moře, kterak se zhoupává ze stožáru a působivě dopadá na palubu, přičemž na jeho asasínském oděvu zaujmout například třásně. Druhé video pochází z pre-alpha verze čtvrtého dílu, který tehdy ovšem ještě nenesl název Black Flag, nýbrž Golden Age. V něm můžeme vidět, jak se Edward vypořádává se strážemi, což doplňují texty doplňující a popisující přístup k hraní, zatímco celé rozhraní je ještě z předchozí hry.
Třetí video v necelých třech minutách zachycuje velmi ranou alphu Assassin’s Creed Origins, která by měla pocházet z roku 2014. Podle objevivšího se loga byly tyto záběry s největší pravděpodobností prezentovány i během konference GDC. Nechybí zde Bayekův skok důvěry, využití orlího zraku a průlet a prozkoumání mapy očima Bayekova orla Senu, můžeme se podívat i na město s minimem polygonů a bez textur, systém hlídkování stráží nebo soubojový systém a využívání zbraní. Poslední dvě videa pocházejí ze Syndicate, tehdy přesněji řečeno ještě z Victory. První z nich ukazuje ranou podobu Jacoba a uživatelské rozhraní, které ovšem není příliš vzdáleno od toho finálního, pomineme-li přítomnost klasického výplňového textu. Poslední video má pouze 10 sekund, ale zaujme svou rozpracovaností v roce 2013 a doprovodnými informacemi. Zde Jacob řídí dostavník, ale o ulicích Londýna zatím nemůže být řeč.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Mám rád takové perličky/zajímavosti (viz tento článek). Takže pokud objevíš v budoucnu k jakékoliv hře něco zajímavého ze zákulisí, tak si to určitě přečtu.