branding
Six Days in Fallujah, Victura, Podívejte se na nová videa ze Six Days in Fallujah

Podívejte se na nová videa ze Six Days in Fallujah

Vývojáři ukazují, jak můžete správně zaútočit na budovu z několika různých směrů

Zdroj: Highwire Games
6. 4. 2023
Název: Six Days in Fallujah Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr:

Válečná akce Six Days in Fallujah se po delší době pochlubila novými ukázkami. Dohromady jsme se dočkali několika minut pre-beta záběrů přímo z akce v rozlišení 4K. Autoři upozorňují, že se stále díváme na rozpracovanou hru a její kvalita ještě neodpovídá jejich finálnímu cíli. Nové materiály se zaměřují na to, jak bude možné v titulu podniknout útok na budovu, v níž se potenciálně mohou ukrývat nepřátelé. Tým je možné rozdělit a zaútočit hned z několika různých směrů s využitím více vstupních bodů. Nepřátele tak lze zaskočit, zvýšíte své šance na úspěch a naopak snižujete riziko ztrát na vlastní straně.

Podle autorů je to ale jen jeden z možných příkladů, protože díky procedurální architektuře nabídne hra mnoho různých variací na podobné téma. Vývojáři upozorňují také na to, že obránci tradičně největší pozornost věnují hlídání a opevnění dveří v přízemí, zatímco s průnikem přes patro tolik nepočítají. Ve hře je ale možné přirozeně zaútočit také z nadzemního podlaží. Do něj se mohou vojáci vyhoupnout s pomocí vlastních sil, někdy do patra vede venkovní schodiště, anebo může dvě budovy spojovat nějaká lávka a z jedné se dostanete na střechu další.

Six Days in Fallujah slibuje realistickou taktickou first person akci, která chce vylíčit neslavný střet a vyprávět příběhy nejen vojáků, ale také iráckých civilistů. Takzvaná zmíněná procedurální architektura údajně přetvoří celé bojiště při každé hře a každá místnost a každá budova se mohou změnit. Jednotlivé mise mají prezentovat skuteční účastníci bojů z různých stran. Titul kromě PC míří také na konzole PlayStation a Xbox.

S ohledem na téma a další okolnosti získal projekt Highwire Games poměrně kontroverzní pověst. Ostatně poprvé se o něm mluvilo už v roce 2009 a právě kvůli jeho citlivému a polarizujícímu tématu se jej nakonec vzdal původní vydavatel, kterým byla společnost Konami. Původní vývojáři ze studia Atomic Games zkrachovali už v roce 2011. Až v roce 2021 hru vzkřísilo studio Highwire Games a společnost Victura. Na vývoji se podílejí někteří bývalí autoři Halo a Destiny.

Do detailů není třeba zabíhat. Projektu jsme se na Vortexu opakovaně věnovali. Další podrobnosti najdete v našich starších článcích nebo na oficiálním webu.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru