branding
No Man’s Sky, Hello Games, Po živoucích lodí zavítají do No Man’s Sky mechové

Po živoucích lodí zavítají do No Man’s Sky mechové

Obří kráčející stroje prozradil uniklý trailer. Nechybí pečlivá animace ani detailní kokpit

Zdroj: Hello Games
7. 4. 2020
Název: No Man’s Sky Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , Žánr: , Datum vydání: 9. 8. 2016

I když vývojáři z Hello Games po vydání masivního rozšíření Beyond pro No Man’s Sky naznačili, že se pozvolna přesouvají k novému projektu, přesto nás před necelými dvěma měsíci překvapili dalším přídavkem v podobě živoucích a vnímajících lodí. Nečekaný update opět rozšířil možnosti hry, do které v průběhu uplynulých měsíců přibyl také skutečný multiplayer nebo VR režim, a podle aktuálních náznaků nehodlají s prohlubováním celkového zážitku končit. Důkazy předkládá dánský obchod JoyBuggy, který nedopatřením zveřejnil na svém youtubovém kanále trailer z chystaného rozšíření EXO, přinášející do hry obří kráčející mechy.

Pochyby nad věrohodnostní traileru zřejmě nejsou na místě – video velmi detailně zachycuje svět No Man’s Sky, jednotlivé mechy, včetně jejich pečlivé animace a také další detaily jako jsou kokpit či palubní zbraně. Video podle závěrečné obrazovky pochází z verze pro Xbox One, ale dá se s jistotou očekávat, že chystaný update bude dostupný i na PS4 a PC. Ovšem s přihlédnutím k tomu, že na oficiální představení ještě nedošlo a video bylo záhy z původního kanálu smazáno, budeme si muset na finální potvrzení a také termín uvedení počkat.

K dispozici bude vedle exteriérové kamery také pohled z kokpitu, který nápadně připomíná známé mecha-akce typu Mechwarrior nebo Titanfall.

Pokud bychom se však měli vrátit k popisovanému traileru, je nutné před vývojáři smeknout, s jakou samozřejmostí mechové do sci-fi světa hry zapadají. Estetika jejich zpracování přitom nepůsobí jakkoliv nedůstojně a v porovnání s modelem člověka jde o velmi impozantní stroje. Ve hře navíc bude zastoupeno více druhů a je pravděpodobné, že mechy bude možné využít i v multiplayeru. Jak už bylo uvedeno výše, k dispozici bude vedle exteriérové kamery také pohled z kokpitu, který nápadně připomíná známé mecha-akce typu Mechwarrior nebo Titanfall. Po vzoru těchto her by pak měli mít mechové v No Man’s Sky možnost využít jetpack a chybět nebude ani paprsek pro těžbu zdrojů, nutných pro přežití ve vesmíru i na jednotlivých planetách.

Jediné, co v tuto chvíli neznáme, je důvod či nějaké hlubší opodstatnění, proč se ve světě NMS objeví zrovna mechové. Jde jen o čisté rozšíření možností, nebo snad vývojáři vybudovali kolem obřích strojů nějaký hlubší lore? To všechno pravděpodobně zodpoví v oficiálním prohlášení, které na sebe podle nás nenechá dlouho čekat. Už teď je ale nad slunce jasné, že vývojáři nakonec dokázali předčít všechny své původní sliby a vykoupení hry je po úvodních nezdarech mnohonásobně splaceno.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru