Hideo Kodžima už pár dní lákal na to, že chystá nový trailer pro Death Standing Director’s Cut. A dnes ráno se fanoušci skutečně dočkali. Jedná se o finální upoutávku a autor Metal Gear ji stříhal sám. Kompletně přitom spoléhá na nový superširokoúhlý režim. Jak je pro Kodžimu typické, trailer sází na výrazný hudební doprovod a je opravdu dlouhý – má skoro pět minut. Prezentuje původní obsah i ten nový, který hru obohatí právě v rámci Director’s Cut edice. Ale pozor, měli byste počítat s tím, že některé prvky už lze vykládat jako spoilery.
Samotný superširokoúhlý režim si nicméně zasluhuje ještě drobnou zmínku. Autoři totiž původně režim popsali jen velmi vágně a někteří hráči se mylně domnívali, že hra přinese nativní podporu pro rozlišení 2560×1080 či 3440×1440, což není na konzolích k vidění. Posléze ale vyšlo najevo, že jde v podstatě jen o obraz ve standardním rozlišení s černými pruhy nahoře a dole evokující formát 21:9. Nejde ale na druhé straně jen o hrubé oříznutí, protože se obraz skutečně rozšíří a po stranách je širší a hráč uvidí více věcí, upozornil Kodžima.
Instead of cutting off the top and bottom with black, wide is really widening the left and right sides and rendering them with PS5. Therefore, the amount of information increases. You can see a wider range of backgrounds, enemies, and items. This makes the player look smaller. https://t.co/lWTPRotBDS
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) August 18, 2021
Death Stranding Director’s Cut vychází 24. září a alespoň zatím míří jen na PlayStation 5. Přinese vylepšenou grafiku, ale také nové mise, zbraně, vozidla, vybavení nebo rozšířený příběh. Dostaneme se na nová místa, můžeme si připomenout dřívější souboje s bossy, vyzkoušet novou střelnici, poměřit své výkony s přáteli nebo si dokonce zazávodit. Do PS5 verze se rovněž dostane obsah inspirovaný hrami Half-Life a Cyberpunk 2077, který dříve dorazil do PC verze.
Samozřejmostí je podpora ovladače DualSense, haptické zpětné vazby a adaptivních triggerů. Hra láká také na 3D audio a superrychlé loadingy díky úložišti SSD. V performance režimu Death Stranding poběží v 60 fps s škálovaném 4K. Ve fidelity módu nabídne nativní 4K. Hráče ale ze všeho nejvíc zajímají příběhové novinky a jak budou zakomponovány do existující hry. To nejspíš zjistíme až přímo v akci.